Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تدوین طرح‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۱۵۰ هزار مترمکعب در استان بوشهر گفت: تا ۲ سال آینده ۴۰ درصد منابع آب آشامیدنی استان‌ بوشهر از طریق شیرین‌سازی آب دریا تامین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در نشست با مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تامین آب آشامیدنی را یکی از ضروریات زندگی انسان‌‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تامین آب پایدار است که دسترسی انسان به آب سالم در مقابله با بیماری کرونا مهم‌تر از تامین مواد ضدعفونی کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه آب در سلامت و بهداشت انسان‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد بیان کرد: در قرآن کریم به نقش مهم آب در آیات گوناگون تاکیدات  فراوانی شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همجواری استان با خلیج فارس با مرز  ساحلی بالای 800 کیلومتری را ظرفیت مهمی در تامین آب آشامیدنی دانست و بیان کرد: استان بوشهر به لحاظ آبهای زیرزمینی از مناطق کم‌آب است و اکنون بالای 80 درصد منابع آب آشامیدنی استان در دیگر استان‌ها قرار دارد که برای تامین بخشی از آب آشامیدنی استان طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در دستور کار قرار گرفته است.

حمزه‌پور وضعیت طرح‌های آب شیرین‌کن در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود:  اکنون 15 درصد منابع تامین آب استان بوشهر از اجرای آب‌شیرین‌کن تامین می‌شود.

وی با اشاره به اجرای 2 طرح آب شیرین‌کن در کنگان و بوشهر تصریح کرد: طرح آب شیرین کن بوشهر از 10 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به 22 هزار500 متر مکعب امسال افزایش یافته و اکنون در 2 شهر بوشهر و کنگان به ظرفیت 32هزار 500 متر مکعب آب از شیرین‌سازی آب دریا تولید می‌شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تدوین طرح‌های آب‌شیرین‌کن به ظرفیت 150 هزار مترمکعب در استان بوشهر گفت: تا 2 سال آینده 40 درصد منابع آب آشامیدنی استان‌ بوشهر از طریق شیرین‌سازی آب دریا تامین می‌شود.

حمزه‌پور اجرای طرح آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومان در حال اجرا است که تا اوائل سال آینده وارد مدار تولید می‌شود و نقش مهمی در تامین آب پایدار استان دارد.

وی، با ابزار خرسندی در همکاری بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های آبرسانی افزود: خدمات بسیج سازندگی در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی قابل تقدیر و تحسین است که با مشارکت در اجرای طرح‌‌های آبرسانی می‌تواند در حل مشکلات مناطق مختلف اثرگذار باشد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این شرکت هر گونه همکاری در راستای اجرای طرح‌های آبرسانی با بسیج سازندگی انجام می‌دهد گفت: طرح‌های آبرسانی به روستاهای مناطق محروم  استان بوشهر با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اجرا می‌شود.

30 درصد منابع آبی استان‌ ساحلی بوشهر از طریق شیرین‌سازی آب دریا تامین شود طرح‌های آب شیرین‌کن بوشهر با 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شد پروژه آب‌شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر سال آینده وارد مدار تولید می‌شود

حمزه‌پور افزود: امید می‌رود با استفاده از توانمندی‌های بسیج سازندگی استان بوشهر  مشکلات تامین آب آشامیدنی نقاط محروم و روستاهای استان برطرف شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه بوشهر شامل طرح‌های آبرسانی است واحدهای صنعتی تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده استان بوشهر افتتاح می‌شود استاندار بوشهر: شهرک شیلاتی ۳۶۰۰ هکتاری "رودشور" امسال تکمیل می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوشهر از طریق شیرین سازی آب دریا تامین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر درصد منابع آب آشامیدنی استان طرح های آب شیرین کن طرح های آبرسانی استان بوشهر بسیج سازندگی تامین می شود سال آینده اجرای طرح حمزه پور تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

کد خبر 6096166 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد