Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: پارک طراوت در منطقه باقرآباد قرچک با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛محسن خرمی شریف در این خصوص، گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قرچک برای رفاه حال شهروندان برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی و بهسازی منظر شهری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های فضای سبز و احداث پارک در مناطق کم برخوردار که پاسخگوی نیازهای شهروندان باشداز نیازهای ضروری شهر قرچک بودکه انجام شده است.

خرمی شریف بابیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز شهری برای افزایش شورونشاط شهروندان از برنامه‌های اصلی شهرداری است، افزود: پارک‌های محله‌ای جزو ضرورت‌های توسعه شهری محسوب میشود که در هفته دولت این پارک به متراژ 10 هزار مترمربع شامل فضای سبز، محل بازی کودکان و ست‌های ورزشی به بهره برداری می رسد.

شهردار قرچک اظهار کرد: پارک طراوت به متراژ 10 هزار مترمربع که 3500 مترمربع کف‌پوش با اعتباری بالغ بر بیش از 800 میلیون تومان در هفته دولت به افتتاح خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهردار قرچک هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک