Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با توجه به سایه سنگین ویروس کرونا و موانع برگزاری مراسم‌های جمعی، هنرآموزان مهابادی امسال به شکلی کاملا متفاوت و از طریق فضای مجازی در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیار افزود: شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تصمیم گرفت امسال برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹  با تغییر‌هایی در فرم و محتوای این جشنواره، مرحله استانی دوره بیست‌وسوم را به صورت مجازی برگزار کند.

او ادامه داد: فراخوان این دوره از جشنواره مرداد سال جاری اعلام می‌شود و در پاییز و شب یلدا شاهد برگزاری جشنواره‌های استانی خواهیم بود تا  بتوانیم مرحله منطقه‌ای و ملی را در سال آینده برگزار کنیم.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: تلاش شده است تا در جشنواره امسال شاهد تغییر‌هایی در شیوه و ژانر‌های قصه‌گویی جشنواره از جمله توجه به احیای شیوه‌های قصه‌گویی سنتی، آیینی و بومی، توجه به قصه‌های ارزشی، جنگ و دفاع مقدس باشیم.

بازیار همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی قصه‌گویی به صورت مجازی در سراسر کشور توسط انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: که این دوره‌های آموزشی با استقبال خوبی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید

کرونا برگزاری کلاس‌های کانون پرورش فکری مهاباد را به فضای مجازی برد

اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان به صورت مجازی غنی سازی می شود

او از هنرآموزان خواست برای شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش قصه‌گویی به مرکز مجازی کانون به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی قصه گویی کووید 19 کرونا ویروس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضای مجازی کانون پرورش فکری قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا درحالی امروز یکشنبه  16 اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد که  طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در این مرکز، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

با موافقت بانک مرکزی، از هفته جاری تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بیست  و سومین حراج شمش در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی