Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین باقری سرپرست مدیریت طرح CNG  در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استقبال کم خودرو‌ها در طرح رایگان دوگانه سوز کردن، گفت: به دلیل اینکه این طرح تازه و اواخر ماه گذشته آغاز شده و تا اطلاع رسانی شود زمان بر است.

او ادامه داد: زمان زیادی برای استقبال مردم از این طرح نیاز است، با توجه به اینکه قیمت سوخت افزایش پیدا کرده است به نظر می‌رسد ثبت نام در این طرح روز به روز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از گازسوز کردن رایگان خودرو‌ها / استفاده روزانه ۲۴ میلیون مترمکعب گاز CNG در کشور دوگانه سوز شدن ۶۰ هزار خودرو

سرپرست مدیریت طرح CNG بیان کرد: در حال حاضر تا به امروز ۶۰ هزار خودرو در این طرح ثبت نام کرده اند مصرف CNG مجددا افزایش یافت و به مرز ۲۴.۵ میلیون متر مکعب در روز رسید.

باقری تصریح کرد: همزمان با افزایش قیمت بنزین و اجرای سهمیه‌بندی، طرحی در راستای تبدیل خودرو‌های بخش عمومی به خودرو‌های CNG سوز از طرف دولت به ما ابلاغ شد، یعنی دولت وزارت نفت را مکلف کرد تا خودرو‌های پرمصرف عمومی را به صورت رایگان CNG سوز کند.

دوگانه سوز شدن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو عمومی

او اظهار کرد: در این راستا برنامه‌ریزی شده است که حدود یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو عمومی شامل انواع تاکسی‌ها و وانت‌بار‌ها به صورت رایگان دوگانه‌سوز شوند؛ اگر در کارخانه این خودرو‌ها دوگانه‌سوز شوند بخشی از هزینه دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها را نیز به صورت یارانه به تولیدکنندگان پرداخت می‌کنیم.

باقری بیان کرد: سایتی که متقاضیان برای CNG سوز کردن خودرو‌ها باید به آن مراجعه کنند از اواخر خردادماه امسال راه‌اندازی شد، آدرس این سایت gcr.niopdc.ir است، روند ثبت نام در این سایت بسیار ساده بوده و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره پلاک خودرو برای دریافت خدمات رایگان اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سی ان جی پخش و پالایش وزارت نفت دوگانه سوز هزار خودرو خودرو ها سوز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان