Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:42:45 GMT

ثبت نام ۲۷۸ هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۵۷۱

ثبت نام ۲۷۸ هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج بیت اللهی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۷۸ هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده‌اند که از این تعداد، بیش از ۲۰۷ دانش آموز دوره ابتدایی، بیش از تعداد ۶۸ هزار نفر در دوره اول متوسطه و همچنین دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت الهی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، بیان داشت: زمان بازگشایی و چگونگی اجرا و کیفیت آموزشی مدارس مبتنی بر سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا می‌باشد که متعاقباً اعلام می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد: اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان با استفاده از همه ی ظرفیت‌های موجود در خصوص ثبت نام فرزندانشان در فرصت باقیمانده بسیار ضروری است.

بیت الهی به نقش مؤثر خانواده‌ها در آموزش‌های مجازی و یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و همدلی خانواده‌ها درپیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده موفق باشیم.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: براساس تصمیم‌های اتخاذ شده و هماهنگی با ستاد ملی کرونا شرایط مختلفی برای بازگشایی مدارس و آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده تعریف شده است.

بیت اللهی اضافه کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در مناطق، کلاس‌های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 4973020

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان ثبت نام دانش آموزان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان دانش آموزان دانش آموز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری