Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: یکی از اهداف‌مان در انتصابات اخیر برای تیم‌های ملی، پشتوانه‌سازی برای مربیگری است و امیدوارم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (دوشنبه) بود که فدراسیون تنیس روی میز اسامی سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و هوپس را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسائلی که در گذشته وجود داشت، وجود فقط یک سرمربی در تیم‌های ملی بود و در واقع فقط یک فرد مسئولیت را بر عهده می‌گرفت و اگر قرار بود یک نفر در کنار سرمربی قرار بگیرد، آن فرد صورت ثابت نبود. این مسئله باعث انتقاداتی نیز می‌شد، تا اینکه فدراسیون تصمیم گرفت تا یک مربی را به طور رسمی و دائمی در کنار سرمربی قرار بدهد تا کارهای مربوط به تیم‌های ملی با شرایط بهتری نسبت به قبل دنبال شود.

مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره این اقدام فدراسیون متبوعش به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پس از بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدیم که باید یک مربی در کنار سرمربی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف قرار بگیرد که این فرد باید هم از بازیکنان خودی شناخت داشته باشد، هم با روحیات آنها آشنا باشد و حریفان را نیز به خوبی بشناسد. ما همچنین می‌خواستیم نفراتی نیز با حضور در کنار سمربی تیم ملی به عنوان یک فرد باتجربه در امور فنی، آموزش لازم را نیز دریافت کنند و حتی در صورت فراهم شدن شرایط، به مسابقات مختلف نیز اعزام شوند و تجارب بین‌المللی بدست بیاروند.

وی افزود: در واقع یکی از اهداف‌مان پشتوانه‌سازی برای مربیگری ایران نیز است و امیدوارم به این هدف دست یابیم. قطعاً این نفرات شاید نه دوره حضور ما، بلکه در سال‌های پیش‌رو قادر خواهند بود با نشان دادن توانایی‌هایشان حتی به عنوان سرمربی نیز فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا ارتباط خوبی بین تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی وجود داشته باشد. البته ارتباط میان تیم‌ها و سرمربیان از طریق مدیر تیم‌های ملی خواهد بود و بدین ترتیب، سلسله مراتب نیز رعایت می‌شود و حاشیه کمتری ایجاد خواهد شد.

علی‌قارداشی در پاسخ به این سوال که حقوق اعضای کادر فنی این تیم‌ها که 16 نفر هستند، چگونه تامین می‌شود؟، اظهار داشت: ما متناسب با تلاش و بازدهی کار مربیان به آنها پاداش خواهیم داد، نه اینکه بخواهیم حقوق بدهیم. بسیاری از این مربیان شاگرد خصوصی دارند، برای نهادهای مختلف کلاس و مسابقه برگزار می‌کنند. آنها می‌توانند با حضور در تیم ملی به شهرت نیز برسند و با استفاده از مسئله، از سایر منابع درآمدی‌شان در زمان‌های عدم برگزاری اردوها به پول بیشتری دست پیدا کنند. فکر می‌کنم همین مسئله شرایط خوبی را برای آنها به وجود می‌آورد.

کمک 250 میلیون تومانی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به استان‌های آسیب‌دیده ایران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس تنیس روی میز بیشتر بخوانید... تکمیل کادر فنی تیم‌های ملی تنیس روی میز حسنی: هدف‌گذاری باشگاه‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز محقق شد/ با بازیکنان‌ تسویه‌حساب می‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس روی میز تنیس تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد