Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کرمانشاه، تربت حیدریه و شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کردند که مجلس یازدهم مظهر امید و انتظار مردم برای رفع مشکلات معیشتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، محسن زنگنه نماینده تربیت حیدریه و جعفر قادری نماینده شیراز شب گذشته در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر سیما حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصری در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مولفه‌های مجلس قوی افزود: بیانات ایشان درباره مجلس یازدهم همه نمایندگان را امیدوار کرد و همه احساس کردیم از روز اولِ تشکیل مجلس، ایشان در همه لحظات در کنار ما حضور دارند، تا اینکه سخنان روز یکشنبه ۲۲ تیرماه را ایراد کردند.

وی تصریح کرد: این بیانات جامع و کامل و سرشار از امید و تقویت بخشی بود و به راستی هدیه‌ای به مجلسی‌ها بود.

مصری گفت: ایشان مجلس را مظهر امید و انتظار مردم معرفی کردند؛ به این معنی که تاکید ایشان بر این دو واژه، مسئولیت سنگینی برای نمایندگان ایجاد می‌کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود: بخش دیگری از بیانات رهبری به ترکیب مجلس معطوف بود که ایشان آن را «ترکیبی از جوانان پرانگیزه، با ایمان، پرتوان، تحصیلکرده و کارامد» معرفی کردند و فرمودند: «مجلسی داریم که قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس پس از انقلاب است» و وقتی که این تعابیر برای مجلسی به کار رود، آن را به مجلسی امیدبخش و خوب تبدیل خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این فراز‌های رهبر انقلاب، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به انتظار‌ها در نمایندگان ایجاد می‌کند و با این رهنمود‌ها مجلس جان دوباره گرفت.

مصری گفت: نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمود‌های خود به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

وی تاکید کرد: با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از ۴۰ سال معنا شد.

محسن زنگنه، نماینده  مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: رهبر انقلاب فرمودند، احساسی عمل نکنید، آنچه صلاح مردم و منطقی است انجام دهید.

وی افزود: مردم در اسفندماه در شرایطی پای صندوق‌های رای آمدند که وضع معیشتی شان بسیار دچار مشکل شده بود و به تعبیر رهبر انقلاب مجلس امیدبخشی روی کار امد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این حضور مردم حاوی معنایی است که مردم احساس کردند این مجموعه‌ای که رهبری با عنوان مجلس انقلابی معرفی کردند با تمسک به روش‌های انقلابی و بازگشت به شعار‌های اصیل انقلاب، از مشکلات عبور خواهد کرد.

وی در این باره گفت: البته در کنار این امیدبخشی، انتظاراتی ایجاد می‌شود که البته با افت‌هایی هم همراه است.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: مردمی بودن می‌تواند یکی از مهمترین خصیصه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس رهبر انقلاب امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت شهری مکلف به ارائه خدمات به شهروندان در شهر و ایجاد تعامل با رسانه‌ها برای ارائه بهتر این خدمات است، اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بعضی از مسائلی که شهر با آن مواجه است، شاید نتوان به سرعت به نقطه مطلوب رسید، اما نقش رسانه‌ها ضمن مطالبه‌گری، ترویج امید و آگاهی‌سازی به شیوه‌ای درست است و مدیریت شهری نیز مکلف است تا به این مطالبه‌ها پاسخ دهد.

وی افزود: احصای مشکلات اصفهان باید در یک گفت‌وگوی جدی قرار گیرد تا بتوان به بررسی مشکلات آن پرداخت، چراکه دغدغه امروز مدیریت شهری علاوه‌بر اصفهان ستیزی، اصفهان گریزی است و رسانه‌ها به‌طور جدی باید برای رفع این مشکل با مسئولان شهری به گفت‌وگو بپردازند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آب، هوا، محیط زیست و فرونشست از مشکلات فعلی این کلان‌شهر است، اما به جرئت می‌توان گفت، طی دو سال اخیر خدمات و اقدامات بسیاری از سوی مدیریت شهری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

نادرالاصلی با بیان اینکه رسانه‌های اصفهان برای شهروندان آن‌گونه که باید به امیدآفرینی در شهر نپرداختند، افزود: نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است و باید در این امر خطیر بیش از قبل تلاش کنند.

کد خبر 747899

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود