Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عابدین رستمی امام جمعه قروه با تأکید بر مقابله با ترویج دهندگان مظاهر بدحجابی، گفت: برخی افراد به دنبال ترویج مظاهر بدحجابی در جامعه هستند که باید با اینگونه افراد برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، دیروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه در دفتر امام جمعه و با حضور دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قروه با بیان اینکه یکی از وحشیانه ترین وقایع تاریخ واقعه کشف حجاب بود که رضا خان پس از سفر به ترکیه آن را در ایران اجرایی کرد، اظهار داشت: رضاخان فردی بدون پشتوانه مردمی بود و به دشمنان اسلام تکیه داشت.

وی افزود: بی سواد بودن و ماشین امضا شدن رضا خان از یک سو و کشتار بی رحمانه مردم، وی را به یک گزینه خوب پادشاهی برای استعمار تبدیل کرده بود.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: دشمنان ما به اندازه ای بر رضاخان تسلط داشتند که روی شخصیت او شناخت کامل داشتند. 

به گفته رستمی، رضا خان یک حاکم چمدانی بود که هر وقت سیاستمداران انگلیسی اراده می کردند باید از ایران می رفت.

وی به مظلومیت بانوان ایرانی در دوران حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و گریزی به کشتار مردم خراسان و فاجعه گوهرشاد زد و گفت: تاریخ گواه این است که پس از کشف حجاب، بسیاری از زنان آن سده به مدت چندین سال از خانه های خود خارج نشدند تا حرمتشان لکه دار نشود.

وی در ادامه سخنان خود به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود و با بیان اینکه امر به معروف دارای چهار لایه است که دو لایه آن حاکمیتی می باشد، افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید همگی ابتدا از خود شروع کنند و سپس دیگران و نزدیکان را نسبت به این مسئله آگاه سازند.

رستمی بر لزوم مقابله با ترویج دهندگان مظاهر بی اخلاقی در جامعه، تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از افراد بدحجاب را می توان با یک امر به معروف ساده دگرگون و اصلاح کرد اما برخی از افراد هم با ترویج مظاهر بدحجابی در صدد انحراف جامعه هستند که باید با اینگونه افراد برخورد شود.

کوهنوردی ها و دوچرخه سواری های مختلط

یکی از دستورات جلسه امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه بررسی برگزاری کوهنوردی ها و دوچرخه سواری های انجمن هایی بود که گاهی به صورت مختلط برگزار می شود.

فرماندار قروه در این خصوص با بیان اینکه باید طلاب هم گروه هایی تشکیل دهند و در کوهنوردی ها شرکت نمایند، گفت: ما خود در ورزش هایی نظیر کوهنوردی ها شرکت نمی کنیم و می گوییم دیگران نیز در این ورزش ها شرکت نکنند در حالی که ما نمی توانیم مانع از ورزش دیگران شویم.

حسین الماسی افزود: باید اداره ورزش و جوانان تمهیداتی در خصوص ورزش بانوان در نظر بگیرد تا بانوان بتوانند انرژی خود را در ورزش تخلیه کنند و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

فرماندار قروه با بیان اینکه مجلس بیاید و فکری برای وضعیت مسکن کند، افزود: مجلس بیاید و در زمینه مسکن هم قانون تعیین کند؛ چرا باید قیمت اجاره یک منزل مسکونی به این شدت بالا رود؟

وی با تاکید بر اینکه قوای سه گانه باید همت داشته باشند و به فکر مردم باشند، ادامه داد: ما هم اکنون در تامین امنیت کشور در بالاترین سطح قرار داریم و می توانیم در دیگر زمینه ها نیز این روند را ادامه دهیم.

نبود نظارت بر بازار و بی توجهی به نوسانات قیمت ها

جعفر کاوه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه یکی دیگر از دستورات جلسه امروز را نبود نظارت بر بازار و نوسانات قیمت ها عنوان نمود و گفت: همیشه احساس امنیت بالاتر از خود امنیت است اما هم اکنون احساس نظارت بر بازار توسط مردم درک نمی شود و ما نمی خواهیم بگوییم که نظارت بر بازار وجود ندارد اما این نظارت ها محسوس نیست و مردم آن را نمی بینند.

وی ادامه داد: چرا باید شاهد نوسان قیمت از یک مغازه به مغازه دیگر باشیم و ثبات قیمت در شهرستان وجود نداشته باشد؟

کاوه با بیان اینکه در بازرسی ها و نظارت ها باید همه ارگان ها و ادارات را دخیل نمود، افزود: باید از ظرفیت رسانه ها در انجام بازرسی ها استفاده کرد تا مردم از جدی بودن بازرسی ها و نظارت ها مطلع شوند.

در همین رابطه علی منتشلو رییس اداره صمت شهرستان قروه نیز با بیان اینکه بسیاری از نوسان قیمت ها مربوط به شهرستان قروه نمی باشد، گفت: به عنوان مثال مرغ در هر روز با نرخ خاصی به شهرستان عرضه می شود و ما سعی داریم این نرخ را به مردم از طریق رسانه های مجازی اعلام کنیم اما اگر تفاوتی در این نرخ گذاری ها وجود داشته باشد مردم می توانند با سامانه 124 تماس بگیرند که تمامی شکایات مردمی نیز به صورت جدی مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر نظارت بر بازار مظاهر بدحجابی شهرستان قروه کوهنوردی ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم