Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ سیدعلی حسینی  صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد با مسافربرهای شخصی اظهار داشت: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر از سوی خودروهای شخصی، غیرمجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارزیابی دیدگاه شهروندان، این طرح با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در کلان شهر اراک آغاز شده و گشت‌های پلیس راهور استان مرکزی در این طرح کنترل‌های لازم را انجام داده و خودروهای شخصی بدون مجوز فعالیت درخصوص جابجایی مسافر را اعمال قانونی می‌کنند.

حسینی عنوان کرد: این طرح با هدف ساماندهی و نظارت بر کیفی ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری و پیشگیری از بروز هر گونه آسیب برای مسافران این خودروها، انجام می پذیرد.

حسینی بیان کرد: کارشناسان پلیس راهور استان، بارها درخصوص استفاده از مسافربرهای شخصی به شهروندان هشدار داده و به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب، ازآنها خواسته اند که از تردد با مسافربرهای شخصی خودداری کنند.

کرایه تاکسی در اراک گران شد50 درصد تاکسی‌های شهرستان رشت فرسوده استافزایش نرخ تاکسی‌های مشهد به زودی اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای فعالیت مسافرکش های شخصی، در قالب شرکت‌های متعدد حمل و نقل دارای مجوز در استان فراهم است بنابراین این طرح که از هم اکنون در همه شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان اراک آغاز شده تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان نباید به بهانه عجله داشتن در رفت و آمد، خود را در معرض خطرات احتمالی مسافرکش های شخصی قرار دهند، خودروهای مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استاندارد های لازم را ندارند و به همین دلیل نیز افراد برای حفظ امنیت خود نباید در هیچ شرایطی از اینگونه وسایل نقلیه استفاده کنند.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... بیش از ۵۰ درصد تاکسی‌های خرم‌آباد هوشمندسازی می‌شود‌ گزارش| رانندگان تاکسی و اتوبوس ارومیه فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس برخورد با مسافربرهای شخصی استان مرکزی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک