Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه اینترنت به عنوان یکی از کاربردی‌ترین تکنولوزی های جدید ارتباطی، مورد استقبال جامعه قرار گرفته است، افزود: مشتریان مخابرات منطقه کردستان نیز از این امر مستثنی نیستند که رشد ۱۱۴ درصدی متوسط حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته بیانگر این مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: با فراهم ساختن شرایط لازم توسط مخابرات منطقه، مشتریان مخابراتی جهت انجام امورات و رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود به راحتی از این بستر بهره می‌گیرند.

حکمت ضمن تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساختهایADSL در استان، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمارهای موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان ازADSLمخابرات است.

وی با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته، تا نیمه اول تیر ماه سال جاری ۱۰۰.۳ ترابایت است، افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۶.۸ ترابایت بوده است که رشد ۱۱۴ درصدی (بیش از ۲ برابر رشد) این شاخص را نشان می‌دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس‌های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، بیان کرد: برای تحقق این مهم در سه ماهه اول سال جاری، اجرای پروژهiprrliz، نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه سوئیچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در سه ماهه اول سال جاری به دلیل استفاده دانش آموزان از اینترنت برای بهره گیری ازآموزش های آنلاین ومجازی به ۱۲۰ ترابایت رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: درحال حاضر تعداد ۱۰۸ هزار و ۹۲۷ مشترک ADSL، ۲۶۵۵ مشترکFTTH و ۶۲۱ مشترک VDSL از بستر دیتای مخابرات استفاده می‌کنند.

حکمت در پایان همدلی و یاری همکاران در راستای اجرای پروژه‌های زیرساختی برای توسعه، ارتقا و بهبود کیفیت شبکه در استان را ستودنی دانست و خواستار تداوم این همراهی و همفکری شد.

کد خبر 4973698

منبع: مهر

کلیدواژه: مخابرات منطقه کردستان اینترنت آزاد حکمت ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان مخابرات منطقه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مدیریت مصرف و گذر موفق از پیک بار تابستان سال جاری، اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده توسط وزارت نیرو در سطح کشور، مشترکین بخش خانگی و تجاری که در تابستان امسال مصارف برق خود را ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش صورتحساب‌ها و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون ۶۰۰ دستگاه خودرو و لوازم خانگی و غیره برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه ناترازی در حوزه تولید و مصرف برق وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به شرایط دشوار تأمین برق، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی و اجرا شود و این مهم نیازمند نگرش هدفمند در بخش‌های مختلف است.

لهونیان تصریح کرد: برای اینکه در پیک بار تابستان بتوانیم با مدیریت مصرف به خوبی از اوج بار عبور کنیم نیازمند مشارکت و همکاری مشترکین به‌ویژه در بخش صنعت هستیم و رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بر این است که با استفاده از نظر صاحبان صنایع و بررسی پیشنهادات آنها با هماهنگی مناسب گذر موفقیت آمیزی از دوران اوج مصرف داشته باشیم.

وی افزود: در دوره زمانی ۱ خرداد الی ۳۱ شهریور و از ساعت ۸ الی ۲۴، صاحبان صنایع باید یک روز در هفته میزان مصرف برق خود را تعدیل کنند و به جای آن در روز جمعه فعالیت داشته باشند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به مشترکین بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: موضوع بعدی مشترکین بخش کشاورزی و انشعاب پمپاژهای آب و چاه‌های کشاورزی است که با همکاری ۵ ساعت روزانه (از ساعت ۱۲ الی ۱۷ مصرف برق نداشته باشند) بقیه ساعات مصرف برق این دسته مشترکین به صورت رایگان حساب می‌شود و علاوه بر آن مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

لهونیان در خصوص مشترکین اداری هم اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و دولتی حتماً باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند در غیر این صورت برق آنها قطع خواهد شد.

این مقام مسؤول در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص «مولدین خود تأمین» هم برنامه داریم و مشترکینی که مولد برق و یا ژنراتور دارند می‌توانند با مشارکت در این برنامه بخشی از برق خود را تأمین کرده و به کاهش بار شبکه هم کمک کنند و در این راستا مشوق‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6098128

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر