Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصصان ارشد انگلیسی نسبت به لزوم آمادگی برای مقابله با اوج شیوع بیماری کووید-۱۹ در فصل زمستان تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، به گفته متخصصان انگلیسی در فصل زمستان سال جاری همه گیری کروناویروس جدید می‌تواند طوفانی تمام عیار ایجاد کند.

در بسیاری از کشورها، سیستم خدمات درمانی و سلامت در فصل زمستان با مشکل روبرو می شود چرا که بیماری هایی از قبیل آسم، حمله قلبی و سکته مغزی در دمای پایین تشدید شده و برخی از بیماری های عفونی همچون آنفلوآنزا به راحتی گسترش پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان هشدار دادند: کشورها باید برای مواجهه با فصل زمستان که احتمال افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ وجود دارد آمادگی لازم را کسب کنند چرا که احتمال می رود شیوع این بیماری در فصل زمستان از همه گیری اولیه آن جدی‌تر باشد.

اما چرا احتمال افزایش موارد ابتلا به این بیماری در فصل زمستان بیشتر است؟

در هوای سرد افراد مدت زمان طولانی تری را در محیط های سرپوشیده با تهویه نامناسب سپری می کنند. این شرایط می تواند فضای مناسبی را برای گسترش آسان کروناویروس جدید فراهم کند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، علاوه بر این، در فصل زمستان شیوع بیماری های تنفسی بیشتر شایع است و به دلیل شباهت بیماری کووید-۱۹ با این بیماری ها، تشخیص آنها از یکدیگر سخت‌تر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس زمستان فصل زمستان کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست