Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:32:08 GMT

خبر خوش برای ذوب ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۹۶۲۱

خبر خوش برای ذوب ها

ششمین مرحله از تست کرونای بازیکنان ذوب‌آهن منفی اعلام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از بوشهر کلیه نفرات این تیم برای ششمین بار مورد آزمایش تست پی سی آر قرار گرفتند که نتیجه آزمایش کلیه نفرات تیم شامل بازیکنان مربیان عوامل اجرایی منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شریفیان‌پور پزشک تیم ذوب آهن ضمن بیان مطلب فوق افزود: برای ششمین بار کلیه نفرات تیم را مورد تست کرونا قرار دادیم که خوشبختانه جواب کلیه نفرات منفی اعلام شد این آزمایش تحت نظارت نماینده ایفمارک انجام شد.

شریفیان‌پور گفت: در تمرینات و اردو‌ها کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم بازیکنان و حرفه‌ای هستند و همکاری لازم را با کادر پزشکی تیم به صورت کامل انجام می‌دهد نظارت مستمر و پیگیری‌های تیم پزشکی نیز باعث گردیده که به لطف خدا و همکاری بازیکنان و سایر عوامل تیم نتیجه همه تست‌ها منفی باشد. تاکنون در دو شهر پرخطر مشهد و بوشهر برای انجام مسابقه حاضر شده بازی بعدی خارج از شهر ما در استان خوزستان و شهر اهواز است امیدوار هستیم با توجه به وضعیت اهواز از این مرحله هم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به سلامت عبور کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر ایران ویروس کرونا کلیه نفرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می گیرند؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان