Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مرتضی میرباقری معاون سیما و رئیس «ستاد رسانه‌ای جهش تولید»، در نشست ستاد رسانه‌ای جهش تولید که در سالن جلسات معاونت سیما برگزار شد، با تأکید بر لزوم عملیات رسانه‌ای برای جهش تولید و حرکت هماهنگ دیگر معاونت‌های سازمان صداوسیما در این خصوص گفت: در دیدار تصویری اخیر نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر معظم انقلاب، ایشان تذکرات و توصیه‌هایی مهمی در حوزه اقتصادی داشتند و این امر وظیفه ما در رسانه ملی و ستاد رسانه‌ای جهش تولید را به عنوان پیشران دیگر بخش‌ها سنگین‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف گذاری این ستاد برای تصویب و اجرایی شدن قوانین لازم برای جهش تولید، ادامه داد: این ستاد باید با دعوت از دیگر بازیگران و موثران این عرصه در قوای سه گانه و هماهنگی و پشتیبانی‌های لازم از آنان، همچنین از دستگاه‌های مسئول در حوزه وظایف قانونی زمین مانده مطالبه گری کند.

رئیس «ستاد رسانه‌ای جهش تولید» رسانه ملی از چند عملیات رسانه‌ای هماهنگ در سازمان خبر داد و تصریح کرد: مالیات بر فعالیت‌های غیر مولد از جمله این موارد است و به طور جدی از اصلاح قوانین مالیاتی به نفع تولید حمایت می‌کنیم.

میرباقری با اشاره به ترویج و تسهیل گری کارآفرینی به عنوان دیگر عملیات رسانه‌ای افزود: در این خصوص «جشنواره کارآفرینی» راه‌اندازی شده و علاوه بر برنامه روزانه شبکه یک سیما به زودی شبکه‌های استانی نیز در اجرای آن مشارکت خواهند کرد.

وی پیگیری مشکلات تولید با هدایت معاونت سیما و تمرکز بر نهضت ساخت داخل در تمامی معاونت‌های عضو ستاد را از دیگر این عملیات‌ها برشمرد.

رئیس «ستاد رسانه‌ای جهش تولید» صداوسیما تأکید کرد: جهش بهره وری محصولات کشاورزی از دیگر موضوعات در دستور کار است که علاوه بر اختصاص بر شبکه یک سیما معاونت استان‌ها نیز در معرفی کشاورزان و دامداران موفق اهتمام ویژه‌ای دارد.

چپریان قائم مقام معاون سیاسی و از اعضای ستاد رسانه‌ای جهش تولید نیز در این جلسه گفت: معاونت سیاسی با تکیه بر پژوهش تولید گزارش‌های تحقیقی با موضوع جهش تولید را به جد دنبال می‌کند. به طوری که امسال هفته‌ای دو گزارش روی آنتن می‌بریم و به زودی شاهد پخش سه گزارش در هفته از بخش‌های خبری خواهیم بود.

شکیبا قائم مقام سیمای استان‌ها نیز از تولید ۱۰ فیلم تلویزیونی با موضوع شعار سال خبر داد و گفت: هم اکنون در مراکز استانی صداوسیما ۵ فیلم در مرحله تولید، ۵ فیلم در مرحله پیش تولید و ۵ مجموعه انیمیشن در مرحله نگارش داریم.

همچنین در این جلسه، مجید زین العابدین مدیر شبکه یک و قائم مقام ستاد رسانه‌ای جهش تولید، سیاح دبیر ستاد، اصغری نماینده امور بین الملل و دفاتر خارجی و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را برای پیشبرد بهتر اهداف ستاد مطرح کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاونت سیما صدا و سیما جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • قانون نانوشته!
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما