Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای برگزاری جشنواره کودک این دوره دو سناریو برنامه‌ریزی شده است؛ بدین صورت که بخش بین‌المللی به صورت آنلاین و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا، در بخش ملی برنامه‌ها به صورت فیزیکی و اجرایی باشد و در غیر این صورت با آماده‌سازی زیر ساخت‌های لازم این بخش نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی که با موضوع "سرنوشت رویدادهای فرهنگی و هنری در شرایط شیوع ویروس کرونا" برگزار شد، گفت: شیوع موج دوم کرونا دلیلی بود تا مهر تعطیلی بر فعالیت‌های میدانی زده شود، اما جامعه هنری باید خود را با شرایط خاص این روزها تطبیق دهد. کرونا می تواند بهانه‌ای برای پیشرفت شتاب زده تحول دیجیتال در عرصه فرهنگ و هنر شود.

وی ادامه داد: فراخوان جشنواره فیلم کودک نیز به زودی با تغییراتی که به اقتضای شرایط کرونا است، منتشر خواهد شد. این جشنواره در بازه زمانی ۲۷ مهر تا ۲ آبان برگزار و تاکنون بیش از ۱۰۰ فیلم، انیمیشن و فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افرود: برای برگزاری جشنواره کودک این دوره دو سناریو برنامه‌ریزی شده است؛ بدین صورت که بخش بین‌المللی به صورت آنلاین و در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورات لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا، در بخش ملی برنامه‌ها به صورت فیزیکی و اجرایی باشد و در غیر این صورت با آماده‌سازی زیر ساخت‌های لازم این بخش نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بنیاد سینمایی فارابی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان جشنواره فیلم کودک و نوجوان کرونا صورت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود