Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:49:20 GMT

آتش‌سوزی در بخش کردیان جهرم مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۱۷۵

آتش‌سوزی در بخش کردیان جهرم مهار شد

محمد معصوم‌نیا، سه‌شنبه به ایرنا بیان داشت: در پی وقوع این آتش‌سوزی به دلیل اینکه بخشی از ارتفاعات منطقه چدرویه در حوزه شهرستان فسا قرار دارد، با هماهنگی ۲ فرمانداری ویژه شهرستان‌های جهرم و فسا، نیروهای امدادی و بسیج با کمک و همراهی نیروهای مردمی برای اطفای این حریق اقدام کردند و در نهایت این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

وی افزود: من به همراه فرماندار ویژه شهرستان جهرم تا ساعت یک بامداد امروز (بیست و چهارم تیرماه) که این حریق مهار شد، در منطقه حضور داشتیم و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی مجدد در محل نامبرده دریافت نشده است.

معصوم‌نیا ادامه داد: کارشناسان ذی‌ربط در حال بررسی علت این آتش‌سوزی، وسعتی که حریق در آن رخ داده و همچنین میزان خسارت‌های وارده هستند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها اطفای حریق جهرم سازمان بسیج مستضعفان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اطفای حریق جهرم سازمان بسیج مستضعفان فارس اطفای حریق جهرم سازمان بسیج مستضعفان فارس آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم