Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

انتقال سرمربی تیم ملی شمشیر بازی به بیمارستان مسیح دانشوری

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی و مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی در کمیته ملی المپیک که از دیروز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان طالقانی بستری شده بود، با پیگیری وزیر ورزش به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر و علی نژاد با پیگیری های خود و همکاری خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توانستند مقدمات انتقال فخری به بیمارستان مسیح دانشوری را که دارای تجهیزات پیشرفته تری در زمینه مقابله با کرونا است، فراهم کنند.طبق اعلام فدراسیون شمشیربازی شرایط جسمانی پیمان فخری پس از دریافت دارو رو به بهبود بوده و او از وضعیت بهتری نسبت به روز گذشته برخوردار است. "ایسکانیوز" برای پیمان فخری در مبارزه با ویروس کرونا آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.

صعود به دماوند موقتا ممنوع شد

بعد از محدودیت هایی که برای باشگاههای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده در تهران به مدت یک هفته قرار داده شد، حالا از فدراسیون کوهنوردی خبر می رسد که صعود به قله دماوند، بلندترین قله ایران هم ممنوع شده است.
در اطلاعیه فدراسیون کوهنوردی آمده است:
نظر به اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وجود وضعیت قرمز استان‌های مازندران و تهران در مسیر صعود به قله دماوند، از کلیه علاقمندان صعود به بام ایران تقاضا می‌شود تا پایان هفته جاری منتهی به ۲۷ تیرماه از حضور در منطقه جهت صعود به قله دماوند اجتناب نمایند. بدیهی است قرارگاه‌های فدراسیون از ارائه خدمات به کوهنوردان گرامی معذور خواهند بود.

پدر شنا و واترپلو ایران درگذشت

منصور گروسی پیشکسوت رشته های شنا و واترپلو درگذشت. مرحوم گروسی در ادوار مختلف مربی تیم ملی، مدرس فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی ایران بود و چندین نسل از قهرمانان ایران را به جامعه ورزش معرفی کرده بود.

او امروز (۲۴ تیر ۱۳۹۹) در سن ۸۰ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

هشدار سرمربی روسیه بابت تعطیلی کشتی جهان

جامبولات تدیف که سال هاست هدایت تیم ملی کشتی آزاد روسیه را برعهده دارد و یکی از بهترین مربیان جهان در یک دهه اخیر بوده، مثل مسئولان فدراسیون روسیه از برگزاری مسابقات جهانی با وجود شرایط کرونایی موجود در جهان حمایت می کند.
تدیف در این باره گفت: با توجه به اینکه در فصل المپیک حضور داریم اگر کشتی گیران صرفا تمرین کنند و در مسابقات حضور نداشته باشند دچار مشکل خواهند شد. با توجه به وضعیت ناپایدار جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، هنوز مشخص نیست که کشورها بتوانند در مسابقات کشتی شرکت کنند. البته اتحادیه جهانی کشتی قصد دارد اگر شرایط مهیا باشد مسابقات جهانی در سال 2020 را در صربستان برگزار کند اما موج دوم شیوع کرونا در بعضی از کشورها آغاز شده و هیچ چیز مشخص نیست.
وی ادامه داد: به دنبال برگزاری اردوهای خود در ماه آینده هستیم اما قبل از آن کشتی گیران باید مورد معاینه دقیق پزشکی قرار گیرند.آن ها بیش از سه ماه است که به صورت انفرادی تمرین می کنند و من با مربیان شخصی آن ها در ارتباط هستم، اما این فقط به آن ها اجازه می دهد که شرایط خود را از نظر بدنی از دست ندهند ولی چیزی که در کشتی بسیار مهم است رقابت با حریفان قدرتمند است و هیچ چیزی نمی تواند جایگزین آن برای آماده سازی کشتی گیران باشد.

لطف الله نسبی: مربی تیم ملی بودن حس خوبی دارد

میدیا لطف الله نسبی در مورد حضورش به عنوان مربی در تیم ملی تنیس روز میز اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این لطف مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی بود که باعث شد به عنوان مربی انتخاب شوم. وقتی این پیشنهاد آمد با کمال میل قبول کردم چون افتخار بزرگی بود. من قبلا در تیم ملی بازیکن بودم و حالا می‌خواهم به عنوان مربی کار کنم و حس خیلی خوبی دارم. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند نفراتی هستند که ما از نوجوانی با هم بزرگ شدیم و دوستان صمیمی من هستند، حالا فقط جایگاه‌ها تغییر کرده است. اولویت اصلی من این است که بتوانم به بچه‌ها کمک کنم و از سرمربی تیم ملی هم یاد بگیرم.

مربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد کار مربیگری‌اش گفت:‌ دو سال پیش مدرک مربیگری سطح یک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حضور مدرس خارجی گرفتم و در این دو سال هم در شهر خودم هم یعنی سنندج مربیگری می‌کنم.

لطف‌الله نسبی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: فعلا وزارت بهداشت و ورزش اجازه تشکیل اردوها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداده‌اند و هر وقت اعلام کنند، ما کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع می‌کنیم. در حال حاضر اولویت کسب سهمیه المپیک توکیو است و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی در مورد این که تیم ملی در بخش تیمی نتوانست سهمیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کند، گفت: تیم ما با قرعه سختی روبرو شده بود. من بازی با اسلوونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، آنها خیلی سطح بالایی دارند و فکر می‌کنم در حال حاضر جزو 10 تیم برتر دنیا هستند. یک زمانی ما آرزوی بازی با پانزدهم اروپا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتیم اما الان وقتی تیم‌های مطرح این قاره پس از برد ما خوشحالی زیادی می‌کنند. این نشان می‌دهد که ما هم سطح‌مان خیلی بالا رفته و پیشرفت کرده‌ایم. مربی تیم ملی تنیس روی میز تأکید کرد: با حضور نوشاد و نیما عالمیان احتمال خیلی زیاد ما در بخش انفرادی می‌توانیم سهمیه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم. آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و در این دوران کرونا هم تمریناتشان تعطیل نمی‌شود.

کشتی گیران بد اخلاق دیسکالیفه می شوند

یازدهمین وبینار اتحادیه جهانی(UWW) با موضوع کشتی منفی و خطاهای کشتی گیر مدافع و مهاجم در کشتی آزاد و فرنگی و اعمال قانون و جرایم خاص در حین مسابقات دیروز برگزار شد.
ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در مورد این وبینار گفت:این کنفرانس اینترنتی با تدریس آتتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی از کشور آلمان و داوور پتانجک از کشور کرواسی برگزار شد.
نکته قابل توجه در این وبینار اشاره به رعایت کردن شرح وظایف شیوه نامه رفتاری توسط کشتی گیران در حین و پایان مسابقات بود در این دوره مدرسان خیلی تاکید داشتند و کشتی گیرانی که شیوه نامه رفتاری اتحادیه جهانی را نادیده بگیرند از جمله کندن دوبند، دست ندادن با داور، مربی و حریف، در کنار داور قرار نگرفتن جهت اعلام برنده، جنجال کردن و نقض مقررات کردن با دریافت کارت زرد و قرمز توسط داور و دیسکالیفه از دور مسابقات خارج خواهند شد.
به نظر می رسد با قوانین سختگیرانه اتحادیه جهانی از این پس کشتی گیران ایرانی باید بیش از قبل به رفتار خود به ویژه در پایان مسابقه و بعد از باخت دقت کنند.

دوی ماراتن شیکاگو لغو شد

مسابقات دوی ماراتن شیکاگو به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا لغو شد. برگزارکنندگان این تورنمنت روز گذشته این خبر را اعلام کردند. قرار بود این مسابقه 11 اکتبر برگزار شود اما به دلیل نگرانی‌های مداوم در مورد بهداشت عمومی که توسط بیماری کرونا ایجاد شده است، برگزار نمی‌شود.

در حال حاضر از 6 مسابقه ماراتن در سال 2020 چهار رویداد لغو شده است. برگزارکنندگان دوی ماراتن شیکاگو در بیانیه‌ای نگرانی‌ از تامین امنیت برای سلامتی ورزشکاران، برگزارکنندگان، داوطلبان و ... را اعلام کردند. پینکوسکی مدیر اجرایی این تورنمنت اظهار داشت: اولویت ما همیشه تامین امنیت شرکت‌کنندگان و داوطلبان است. ما این نگرانی را درک می‌کنیم.

خودداری ۲ ملی پوش والیبال از حضور در تمرینات سایپا

تیم والیبال سایپا برای فصل جدید با استخدام مصطفی کارخانه سعی در بستن یک تیم قدرتمند با هدف قهرمانی داشت. در همین راستا علی شفیعی و سیدمحمد موسوی که در سال های اخیر دو سرعتی زن اصلی تیم ملی بودند، نارنجی پوش شدند.
البته این تیم بازیکنانی دیگری همچون جواد معنوی نژاد و امیر حسینی را هم در اختیار دارد و برای قهرمانی در این فصل اسب خود را زیر کرده است.
در روزهای اخیر جدا از اینکه اخبار ناخوشایندی درباره مبتلا شدن سرمربی و چند بازیکن سایپا به کرونا مخابره شد، مسائلی هم پیرامون موضوعات مالی و اختلاف بر سر قرارداد به وجود آمده است.
برای پیگیری این ماجرا با قربانی، سرپرست تیم والیبال سایپا تماس گرفتیم. او درباره شایعه اختلاف جدی بین برخی بازیکنان و باشگاه سایپا به خاطر کاهش مبلغ قراردادها به "ورزش سه" گفت: موضوع مبلغ قرارداد نیست. چند بازیکن بر سر بندهای قرارداد خود مشکل دارند. ما هم با بخش حقوقی باشگاه هماهنگ کنیم تا این موضوع حل شود. قرارداد همه بازیکنان به جز چند نفری که به خاطر کرونا در قرنطینه هستند، امضا شده و مشکلی نیست.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود سیدمحمد موسوی و علی شفیعی در تمرینات حاضر نیستند، عنوان کرد: بله، این دو بازیکن روی بندهای قرارداد خود نکاتی را اعلام کردند. البته پیش نویس قرارداد امضا شده و آن ها بازیکن سایپا محسوب می شوند. با این حال سعی می کنیم در روزهای آینده مشکل را حل کنیم تا موسوی و شفیعی هم به تمرینات ملحق شوند.
در روزهای اخیر پیشنهادی هم از لهستان برای سیدمحمد موسوی رسیده که شایعه جدایی او را تقویت کرده. سرپرست تیم والیبال سایپا گفت: تا جایی که من می دانم این موضوع شایعه است! موسوی با سایپا قرارداد دارد و در فصل آینده برای این تیم بازی می کند.

راسل وستبروک هم کرونا گرفت!

در ماههای اخیر برخی از ستاره های لیگ بسکتبال NBA به کرونا مبتلا شدند و دوره نقاهت این بیماری سخت را پشت سر گذاشتند.
با این حال مسئولان NBA تصمیم به از سرگیری مسابقات این فصل از 10 مرداد گرفتند و بر همین اساس تیم ها هم تمرینات خود را آغاز کردند.
در این میان راسل وستبروک، ستاره تیم هیوستون راکتس در توییتی اعلام کرده که تست کرونای او مثبت شده و در قرنطینه به سر می برد.
احتمالا علت تاخیر وستبروک در سفر به اورلاندو همراه با تیم همین مساله بوده و باید دید جیمز هاردن، دیگر ستاره هیوستون هم به همین دلیل با تیم به اورلاندو نرفته یا دلیل دیگری دارد.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال بسته خبری منهلی فوتبال شمشیربازی شنا واترپلو منصور گروسی کشتی جامبولات تدیف لطف الله نسبی تنیس دو و میدانی والیبال سایپا NBA بسکتبال راسل وستبروک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال شمشیربازی شنا واترپلو کشتی لطف الله نسبی تنیس دو و میدانی والیبال سایپا بسکتبال راسل وستبروک سرمربی تیم ملی اتحادیه جهانی لطف الله نسبی مربی تیم ملی ویروس کرونا کشتی گیران تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند