Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تفاهم نامه تا نیمه نخست مرداد ماه عملیاتی می شود.

"حسین کلانتری" از وضعیت فرهنگی و هنری استان و عملکرد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گزارشی ارائه داد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود هنرمندان شاخص و توانمند و اهالی قلم و رسانه در وضعیت مطلوب و خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این دیدار ضمن اشاره به چگونگی شاخص های فرهنگی و هنری در استان، تصریح کرد: مجموعه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و قلم کهگیلویه و بویراحمد در بحران کرونا در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خوب به افکار عمومی و مردم استان  عملکرد قابل قبولی داشته و شایسته تقدیر هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخش مهمی از بسترسازی فرهنگی و آگاهی بخشی اصولی در جامعه منوط به حرکت و قلم های شیوا، رسا و نگاه بی طرف خبرنگاران است.
کلانتری تاکید کرد: با توجه به موج های مهم رسانه ای در سطح جهان و به تبع آن در کشور ما خبرنگاران و اصحاب قلم تاکنون حرکت های مفیدی در بسترهای مختلف شکل داده و نقش اساسی در الگوسازی و تبیین ظرفیت های توسعه ای در کشور و استان ایفا کردند.
وی ضمن تشکر از دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به وضعیت حوزه فرهنگ و هنر  و تحول در نقاط محروم خواستار زمینه همکاری مشترک جهت ایجاد خدمات بیشتر به فرهنگ و هنر استان و حمایت از هنرمندان  در حوزه های مختلف شد.
وی بیان کرد: دولت در استان از اقشار آسیب دیده حوزه فرهنگ و هنر با اختصاص تسهیلات فرهنگی حمایت خواهد کرد و انتظار می رود در سطح کلان با برنامه ریزی و شناسایی نقاط آسیب پذیر نیز حمایت شایسته و قابل تقدیری از پیشقراولان و پیشتازان عرصه فرهنگ و هنر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کلید واژه توسعه هر شهر و استانی رشد و ارتقای فرهنگ است، ادامه داد: با به کارگیری ظرفیت های فرهنگی می توان پیوست های اصولی عمرانی، اقتصادی و مبلمان خروجی محوری در مناطق مختلف کشور رقم زد.

"سید عباس صالحی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد  و مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اهمیت شاخص های فرهنگی و هنری، حضور کلانتری در استان را سرمایه ای بزرگ قلمداد کرد و تصریح کرد: به طور قطع پیشرفت و توسعه، بالاخص توسعه فرهنگی نیازمند همدلی و هم آوایی و نگاه ویژه مدیریتی خواهد بود.
وی با انعقاد تفاهمنامه فی مابین و موضوعات مطروحه موافقت کرد و مقرر شد که این توافقنامه حداکثر تا نیمه مرداد ماه عملیاتی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از توجه ویژه به استان کهگیلویه وبویراحمد و حمایت اهالی فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: دستورات لازم برای بررسی مطالبات و نیازمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد داده خواهد شد.
"محمدعلی پیر سبزی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار گزارشی از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان ارائه داد و خواستار توجه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
وی به وجود استعدادها و پتانسیل های خوب فرهنگی و هنری در استان اشاره کرد و خواستار نگاه ویژه به این اهالی و حمایت همه جانبه از آنان به ویژه آثار فاخر شد.
به گزارش ایسنا، "حسین کلانتری"استاندار کهگیلویه و بویراحمد با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد استاندار وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تفاهمنامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت