Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند روز اخیر، شاهد کاهش موارد ابتلاء به کرونا در استان بوده‌ایم، گفت: ۱۲ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. تاریخ انتشار: 09:27 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۱۱ غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مدیریت کرونا در این استان اظهارداشت: متأسفانه در این استان نیز برگزاری مجالس و دورهمی‌های خانوادگی همچنان مهم‌ترین علت افزایش آمار مبتلایان به کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان همچنان قرمز است، مردم باید با مسئولان اجرایی و کادربهداشت - درمان استان همکاری کنند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک می‌تواند به خروج از این وضعیت کمک کند.   استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند روز اخیر، شاهد کاهش موارد ابتلاء به کرونا در استان بوده‌ایم، عنوان کرد: هنوز استان خوزستان در وضعیت قرمز است. دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا در شهرستان‌های وضعیت قرمز اجرایی می‌شود.   شریعتی با اشاره به اینکه ۱۲ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند، تصریح کرد: چهار شهر د روضعیت نارنجی و ۱۱ شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.    وی یادآور شد: امیدواریم با الزام استفاده مردم از ماسک و نیز تشدید نظارت‌هایی که در سطح استان در حال اعمال است، شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در استان خوزستان باشیم.    بیشتر بخوانید:  استاندار خوزستان: روزانه ۳ هزار تست کرونا در این استان گرفته می‌شود

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان کرونا وضعیت قرمز استاندار خوزستان کرونا در استان استان خوزستان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، هندیجان، شوشتر، مسجدسلیمان و ماهشهر امروز دوشنبه در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۳، حفاری ۱۱۴ نیوساید ۱۳۰، پادادشهر ۱۰۵، مسجد سلیمان ۱۰۵، شوشتر ۱۰۸، ماهشهر ۱۰۷ و هندیجان ۱۳۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 751028

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان