Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@23:01:09 GMT

جشنواره فیلم تلیوراید ۲۰۲۰ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۶۴۹۲

جشنواره فیلم تلیوراید ۲۰۲۰ لغو شد

با اعلام برگزارکنندگان، جشنواره فیلم تلیوراید آمریکا در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، برگزاری دوره جدید جشنواره فیلم تلیوراید آمریکا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد.

مسئولان برگزارکننده جشنواره فیلم تلیوراید، در بیانیه‌ای اعلام کردند، ماه‌های پرتنش و پرتلاشی را برای برگزاری فیزیکی این رویداد سپری کردند، اما شیوع کرونا برنامه آن‌ها را به مرور از هم متلاشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند جشنواره تلیوراید را در سال ۲۰۲۰ برگزار نکنند.

از زمان برگزاری اولین دوره جشنواره تلیوراید در سال ۱۹۷۴، تنها یک بار و در سال ۱۹۹۳ این رویداد برگزار نشد. چهل و هفتمین دوره این جشنواره قرار بود از سوم تا هفتم سپتامبر برگزار شود.

فصل اسکار معمولاً بعد از روز کارگر در آمریکا آغاز می‌شود؛ اما امسال با شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزاری جوایز آکادمی تا ۲۵ آوریل سال آینده به تعویق افتاد. همین امر برگزاری جشنواره‌های زیادی را تحت تأثیر قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر جشنواره فیلم فیلم های سینمایی بیماری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس