Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: مطالبات بازخرید سنوات کارکنان این دانشگاه با پیگیری و موافقت اداره‌کل امور اداری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر در نشست شورای تخصصی کارگروه‌های استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان دارای 525 کارمند است که حدود 20 نفر از آنان درخواست بازخریدی داده‌اند، اظهار کرد: با درخواست این کارمندان موافق شده و مبلغی حدود 3 میلیارد و 85 میلیون تومان به آنان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بیشترین جمعیت کارمندی با 254 نفر مربوط به مرکز استان است که تعداد درخواست‌دهندگان از مرکز نیز 11 نفر بوده و با درخواست آنان نیز موافقت شده و مبلغی حدود یک‌میلیارد و 820 میلیون تومان مطابق بخشنامه سازمان مرکزی بابت مطالبات پرداخت شده است.

رئیس شورای اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه این بخشنامه همچنان به قوت خود باقی است، افزود: درصورتی‌که کارمندان دیگری متقاضی بازخرید سنوات خدمتی باشند پس از بررسی و صدور مجوزهای لازم حداکثر طی یک ماه مطالبات آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان استان هرمزگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۷۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی