Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@22:50:54 GMT

آزمون سمپاد به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۳۰۴

فاطمه مهاجرانی در این باره گفت: در شرایط کنونی طبیعتا همه ما ملزم هستیم به فرامین ستاد کرونا عمل کنیم.

وی افزود: علیرغم آنکه تمهیدات فراهم و کارها انجام شده بود به دلیل تاکید ستاد ملی کرونا که خواستند آزمون‌ها برگزار نشود پذیرفتیم و آزمون ورودی سمپاد به تاخیر می‌افتد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان با بیان اینکه آزمون را با تاخیر دو هفته‌ای به شرط آنکه ستاد کرونا اجازه دهد برگزار می کنیم گفت: زمان مطلوب برای اجرای فرایندهای کاری ما دو هفته است و انشاالله وضعیت کشور به گونه‌ای شود که اجازه برگزاری آزمون را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم بتوانیم آزمون را دهم مرداد اجرا کنیم.

مهاجرانی ادامه داد: فعلا برنامه ریزی ما برای آن زمان است و امیدواریم بتوانیم آن را انجام دهیم. در شرایط عادی همه عادی کار میکنند در شرایط غیرعادی باید فوق العاده کار کرده و کارها را با برنامه ریزی درست پیش ببریم. همه همکاران ما تلاش می‌کنند آزمونی با سلامت بالا برگزار شود و امیدواریم در زمان مقرر آزمون را برگزار و نتایج را به موقع اعلام کنیم.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نیز گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند منتها ۶۰ درصد والدین کارت ورود به آزمون را دریافت کردند که احتمالا به علت نگرانی از کرونا و حضور در جمع بوده است. بر این اساس ۲۱۰ هزار نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی المپیادها در حال برگزاری است و امروز و فردا به پایان می‌رسد و المپیادهای جهانی شیمی، ریاضی، کامپیوتر، زیست شناسی غیرحضوری و مابقی لغو شده‌اند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سلامت والدین رقابت زیست شناسی رقابت زیست شناسی سلامت شیمی والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد