Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:52:17 GMT

آسایشگاه‌ها به خانه‌های کوچک تبدیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۹۹۹۳

آسایشگاه‌ها به خانه‌های کوچک تبدیل می‌شوند

وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در نشست خبری به صورت ویدئو کنفرانس افزود: امروز (چهارشنبه) نیز ۴۰ خانه کوچک حمایتی و توانبخشی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: رویکرد بهزیستی در توانبخشی، جامعه پذیری و تلفیق اجتماعی است.  
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بازنگری و ابلاغ دستورالعمل های پنج گانه خانه های کوچک حمایتی و توانبخشی گفت: این خانه ها شامل خانه های کوچک برای افراد با اختلالات هوشی متوسط و شدید، خانه های حمایتی سالمندان، خانه های گروهی برای افراد دارای معلولیت جسمی، خانه های کوچک اقامتی برای افراد دارای ضایعه نخاعی و خانه های کوچک برای بیماران روان مزمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی دانا با اشاره به مراکز شبه خانواده افزود: یکی از مشکلات مراکز شبه خانواده، وجود کودکانی در این مراکز است که دارای بیماری روان مزمن هستند و این مساله نگهداری سایر کودکان بی سرپرست و بدسرپرست یا سرپرست غیرموثر را تحت تاثیر قرار می دهد.
وی تاکید کرد: راه اندازی خانه های کوچک و حمایتی برای کودکان دارای بیماری روان مزمن زیر ۱۸ سال می تواند این مشکل را در مراکز شبه خانواده رفع کند.

برچسب‌ها وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور توانبخشی معلولان پروندهٔ خبری وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور توانبخشی معلولان وحید قبادی دانا سازمان بهزیستی کشور توانبخشی معلولان خانه های کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت