Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های معاند ماهواره‌ای همواره به دنبال تخریب فرهنگ کشور ایران بوده و با ظاهری ایران‌دوستانه، برای فریب اذهان عمومی تلاش می‌کنند در حالی که با کمی ریزبینی می‌توان اهداف شومی که پشت ظاهر عوام‌فریبشان پنهان کرده‌اند را دریافت و این موضوع برای بسیاری از افراد آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آخرین پست اینستاگرامی خود بخشی از برنامه شبکه معاند من و تو را به اشتراک گذاشت؛ بر اساس این ویدئو، مجریان این شبکه با بیان اینکه اکثر خوانندگان معروف، متن آهنگشان را خودشان می‌نویسند و یا شاعری برایشان این متن را آماده می‌کند، اجرای اشعار کهن ایرانی توسط محمدرضا شجریان خواننده سنتی ایرانی را به سخره گرفتند و این متون را برای موسیقی، متونی مهجور و منسوخ شده دانستند. این دو مجری در برنامه خود به موسیقی‌های شجریان خندیدند که این موضوع عصبانیت خانم بازیگر را برانگیخت.

بیشتر بخوانید

حمایت بهنوش بختیاری از عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار

بختیاری در پست خود از ضربه شبکه‌های معاند به هویت و فرهنگ ایرانی در ژست وطن‌پرستی پرده برداشت و این اقدامات را نتیجه فروختن وطن و هموطن توسط چنین افرادی معرفی کرد. او از مردم خواست تا سطحی‌نگری را کنار گذاشته و عمیق‌تر فکر کنند و در این راستا مطالعه کنند تا وطن خود را به سادگی تقدیم افراد سودجو نکنند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید:

" توهین شبکه من و تو به آقای محمدرضا شجریان و به سخره گرفتن ایشون به دلیل استفاده از اشعار کهن فارسی... بله اینگونه است که موذیانه و کاملا نامحسوس با ژست وطن پرستی از خلاء موجود استفاده می‌کنند و کم‌کم هویت ایرانی رو منسوخ می‌کنند. اینطوریه که برای دو پوند بیشتر وطن و هموطن رو باهم می‌فروشند و به منافع انگلیس، کشوری که از ازل برای اراضی ایران و آپشن‌های خاص وطن ما نقشه داشته، عمل می‌کنند. منکر بعضی برنامه‌های خوبش نیستم ولی هدف کلی این شبکه خزیدن به فرهنگ ایران و نابود کردنشه که متاسفانه موفقیت نسبی هم داشتند.

قطعا به‌خاطر این پست به من حمله خواهد شد ولی مردم ایران من در لندن بودم، اسکاتلند بودم باور کنید شمار کارتون خوابهاشون به مراتب از ایران بیشتره، همه جای دنیا بی‌عدالتی هست و فقط مربوط به کشور ما نیست... من همونم که چهار سال پیش گفتم قرارداد برجام بیهوده‌ترین کار این دولته و خب به همه بعد چهارسال ثابت شد، عمقی‌تر نگاه کنیم، همیشه خدا شور ما رو گرفته و تمام اقداماتمون به خاطر جو کلی جامعه بوده، عمیق باشیم و مطالعه کنیم که کورکورانه کشورمون رو دستی دستی تقدیم اونوریا نکنیم".

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهنوش بختیاری بهنوش بختیاری محمدرضا شجریان بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن خواننده سنتی بهنوش بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری

به گزارش همشهری‌آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟ کد خبر 846964 برچسب‌ها ناصر کنعانی ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا