Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر محمدپور سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در این فدراسیون اظهار کرد: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و براساس وظیفه و تجربه‌ ای که دارم در فدراسیون‌های مختلف کار می‌کنم و این مرتبه مسئولیت دبیری دو و میدانی را پذیرفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من از خانواده ورزش هستم و از سایر ارگان ها در فدراسیون دو و میدانی حضور نیافته ام.  

محمدپور درباره واکنش پیشکسوتان دو و میدانی به حضورش در این رشته ورزشی گفت: به هر حال از جامعه دو و میدانی می‌خواهم که به این انتخاب اعتماد کرده و من را در مسیر موفقیت کمک کنند.  

زمان اعزام حدادی به آلمان مشخص نیست 

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان بیان کرد: جلسه‌ ای با حدادی چند روز پیش داشتیم و در آن درباره وضعیت تمرینات و اعزام به آلمان برای درمان مصدومیتش صحبت کردیم. همچنین کار‌های مقدماتی برای سفر حدادی  به آلمان صورت گرفته است، اما هنوز زمانش قطعی نیست.  

او درباره چند شغله بودنش اظهار کرد: داور بین المللی بسکتبال شغل محسوب نمی‌شود. من از سال ۷۰ وارد بسکتبال شدم و در سال ۷۵-۷۶ مدرک رسمی داوری این رشته ورزشی را گرفتم. همچنین حکم سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی را روز سه شنبه هفته گذشته دریافت کردم و روز چهارشنبه از سمت دبیری هیئت بسکتبال استان تهران استعفا دادم و نفر جدیدی را انتخاب کردند. علاوه بر این مسئول کمیته آموزش بسکتبال هستم، اما همه تمرکزم معطوف به دو و میدانی است.  

محمدپور درباره تمرینات دو و میدانی کاران بدون مربی اظهار کرد: به هر حال همه این مسائل تحت الشعاع ویروس کرونا هستند و برنامه خاصی در این باره نداریم. البته جلسه شورای  فنی هفته آینده برگزار می‌شود و درباره وضعیت تمرینات و انتخاب مربی تصمیم گیری خواهد شد.  

بیشتر بخوانید

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران