Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@20:49:36 GMT

اجرای ۱۸ حکم تخریب در شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۱۴۶

اجرای ۱۸ حکم تخریب در شهر قزوین

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: در طول خرداد امسال ۱۸ مورد حکم تخریب در این منطقه اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، محمدابراهیم عصارزاده، با اشاره به عملکرد واحد اجرای احکام این منطقه شهری در خردادماه امسال، اظهار کرد: واحد اجرای احکام شهرداری منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ۱۸ اخطاریه در قالب تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده ۱۰۰ ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین ساخت و ساز اصولی، گفت: خرداد امسال ۱۲ حکم تخریب داخل شهر و شش حکم در حریم منطقه سه اجرا شده است، همچنین در این مدت ۹ حکم جریمه به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا و ۱۲ رأی دیوان صادر شده است.

شهردار منطقه سه قزوین ادامه داد: واحد اجرای احکام در مورد حکم پلمپ و فک پلمپ نیز اقداماتی انجام داده و همچنین در خرداد امسال پنج رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ ابلاغ شده است.

عصارزاده اظهارکرد: ابلاغ پنج اخطاریه دفاعیه جهت ارائه مدارک به کمیسیون و اخذ دستورات قضائی از دیگر اقدامات واحد اجرای احکام منطقه سه در خرداد امسال بوده است.

کد خبر 433883

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری شهر شهرداری قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحد اجرای احکام خرداد امسال منطقه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله‌ و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، روح الله ملانوری اظهار کرد: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر وجود فروچاله و بارش‌های فراوان باران در روزهای اخیر دچار ریزش شد.

وی گفت: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیروهای عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه کرد.

ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 747933

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین