Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از فروش اینترنتی بلیت اماکن تحت پوشش این اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، مصیب امیری با بیان این خبر اظهار کرد: با آغاز راه‌اندازی باجه‌های الکترونیکی بلیت در بخش اصلی مجموعه‌های تاریخی و گردشگری این اداره‌کل در دی‌ماه سال 1397، به‌صورت هم‌زمان فروش اینترنتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، این اداره‌کل در نظر دارد ضمن محدود کردن فروش بلیت به‌صورت حضوری این خدمات را در سایر مجموعه‌هایی که فاقد فروش الکترونیکی و اینترنتی است، فعال کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: سامانه فروش اینترنتی بلیت به نشانی www.tafrihati.com در حال حاضر در دسترس عموم است و علاوه بر آن نرم‌افزار کاربردی آپ و تفریحاتی نیز قابل‌استفاده هستند.

وی افزود: هم‌زمان مجموعه‌های فرهنگی آرامگاه سعدی، حافظ، مجموعه زندیه (ارگ کریم‌خان زند، حمام وکیل و موزه پارس)، میراث جهانی تخت جمشید، پاسارگاد و نقش رستم به سامانه فروش الکترونیکی و اینترنتی مجهز هستند، به‌زودی مجموعه‌های موزه سنگ هفت‌تنان، منظر جهانی ساسانی (بیشاپور، فیروزآباد و سروستان)، موزه کازرون و بیشاپور و باغ نشاط لار نیز به این سامانه مجهز می‌شوند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری فروش بلیت صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس میراث فرهنگی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است