Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@00:15:43 GMT

از هیچ قدرتی هراس نداریم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۷۰۸

به گزارش ‌روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با خانواده‌های شهیدان ناوستوار یکم «محمد صیادی»، مهناوی یکم «آرمان سرحدی» و ناوستوار دوم  «محمد اردنی»  از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی‌های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند، گفت: شهادت در راه آرمان های انقلاب اسلامی یک ارزش است و مجاهدت همرزمانمان  در این مسیر که در آن ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند از ارزش های ایران اسلامی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر ‌خانزادی با تاکید براینکه سراسر تاریخ ایران اسلامی مملو از روزهایی است که مردان و زنان بزرگ با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر هر نوع زورگویی ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: به واسطه دین مبین اسلام، یک همسبتگی و اتحاد بزرگ در بین مردم شریف ایران اسلامی برقرار است که فارغ از هر قوم، قبیله و زبان، هنگامی که موضوع امنیت پای کار می‌آید تمام هستی خود را به میان می‌آورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: وجود فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش برای ما افتخار بزرگی بود که امنیت را در دریاهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برقرار کنیم تا بتوانیم راه این عزیزان را با افتخار ادامه دهیم زیرا اعتقاد داریم که «شهادن هنر مردان خداست».

دریادار ‌خانزادی تصریح کرد: ما از خانواده‌های معظم  شهدا در این حادثه درس‌های زیادی آموختیم که  مهم ترین آن عمل کردن شما عزیزان به آیات قرآن کریم بود که در این کتاب آسمانی باز شدن درب های رحمت الهی را صبور بودن در برابر اتفاقات بیان کرده است و شما عزیزان نمونه بازر آن هستید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) پس از برخورد دو بالگرد در هوا در جریان آموزش نمایشی برای نیروی دریایی سلطنتی مالزی، ۱۰ نفر کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، نیروی دریایی مالزی با بیان اینکه هر ۱۰ نفر از خدمه این دو هواپیما بودند، اعلام کرد: این سانحه در ساعت ۹:۳۲ صبح امروز در پایگاه دریایی لوموت واقع در غرب ایالت پراک رخ داد.

نیروی دریایی ارتش مالزی اعلام کرد که مرگ همه قربانیان در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان پایگاه نظامی لوموت برای شناسایی، تایید شد.

سهیمی محمد سهیل، فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و امداد و نجات مالزی گفت: این دو بالگرد در حین پرواز آموزشی با یکدیگر برخورد کرده و سرنشینان در دم جان باختند لذا تیم‌های پزشکی فرصتی برای امدادرسانی نداشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم