Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رضا رضایی کارشناس مسئول بهداشت تبریز گفت: تمام پلمپ‌ها قانونی بوده است و اگر مرکز بهداشت تبریز مجوزی در خصوص پلمپ مکانی را نداشته باشد، به هیچ وجه از لحاظ قانونی مجاز به پلمپ نخواهد بود.

او افزود: در جلسه‌ای که اخیرا با ستاد مبارزه با کرونای استان داشتیم، بعد از بررسی‌های فراوان، مقرر شد که سالن‌های آرایشی زنانه به دلیل اینکه مکان مناسبی برای انتقال ویروس کرونا هستند، فعلا تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول بهداشت تبریز ادامه داد: با توجه به اینکه میزان شیوع ویروس کرونا در تبریز از حالت هشدار رد شده است و در وضعیت قرمز قرار دارد، تعطیلی سالن‌های آرایشی زنانه امری کاملا مجاب و عقلانی است.

رضایی افزود: ما علاوه بر سالن‌های آرایشی زنانه، اکثریت قلیان سراها، استخر‌های سرپوشیده و هر جایی که احتمال انتقال ویروس کرونا در آن بالا باشد، را نیز تعطیل کرده ایم.

او با اشاره به اینکه ما مسئول سلامت مردم هستیم، ادامه داد: سلامتی مردم برای ما در اولویت اول اهمیت قرار دارد و موظف هستیم هر کجا که کوچکترین خطری سلامتی مردم را تهدید کند، رسیدگی کنیم؛ و اگر اقدام به تعطیلی صنفی می‌کنیم فقط به خاطر سلامتی مردم و طبق دستور ستاد مبارزه با کرونا است.

او به اعتراضات برخی مدیران سالن‌های آرایشی زنانه به پلمپ شدن سالن‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: برخی مدیران سالن‌ها در مقابل پلمپ شدن سالن هایشان به شدت مقاومت می‌کردند تا آنجا که مامورین ما بدون انجام وظایفشان مجبور به ترک محل شدند، که آن‌ها را نیز به سازمان نظارت بر اماکن عمومی تحویل دادیم.

او افزود: اما بقیه مدیران که به صورت مسالمت آمیز از ما درخواست رفع پلمپ را داشتند، پلمپ‌های آنان برداشته شد؛ ولی فعلا حق بهره برداری از سالن‌های خود را ندارند، تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونای استان در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

این کارشناس مسئول بهداشت، در خصوص نحوه پلمپ آرایشگاه‌های زنانه که در منازل مسکونی فعالیت می‌کنند، گفت: متاسفانه تعداد این آرایشگاه‌ها از سالن‌های آرایشی دارای مجوز نیز بیشتر است و تنها راه مطلع شدن ما از فعالیت این گونه آرایشگاه ها، شکایات مردمی است که بعد از اخذ مجوز از پلیس آگاهی اقدام می‌کنیم.

او در ادامه پلمپ‌های انجام شده روز گذشته را فقط مختص سالن‌های آرایشی زنانه دانست و خاطرنشان کرد: در خصوص سالن‌های آرایشی مردانه، در صورتی که ببینیم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، اقدام به پلمپ می‌کنیم.

او در آخر تعداد بازرسین اداره بهداشت در سطح شهر تبریز را ۱۲۶ نفر عنوان کرد و اذعان داشت: همه این افراد هدف مشترکی دارند و آن حفظ سلامتی مردم است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا سالن های آرایشی بهداشت و درمان سالن های آرایشی زنانه سلامتی مردم سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • سید حسن خمینی: موظفیم زندگی را بر اساس روش‌های «عقلانی» پیش ببریم
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است