Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:07:37 GMT

اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای آرامستان جدید بوکان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۴۵۲۳

اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای آرامستان جدید بوکان

لقمان خسروپور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مسوولان شهرستانی در خصوص تبدیل وضعیت زمین اختصاص یافته به آرامستان شهری بوکان افزود: گنجایش آرامستان فعلی در آینده‌ای نزدیک پر خواهد شد که با توجه به این امر، فوریت در تعیین مکان و انجام ساز و کارهای قانونی آن لازم است.

وی ادامه داد: ادارات خدمات رسان طی ۴۸ ساعت آینده نسبت به بازدید و اعلام نظر درخصوص زمینی که توسط شورا و شهرداری تعیین و مکان‌یابی شده، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه آرامستان جدید باید متفاوت با آرامستان فعلی شهر بوکان باشد، گفت: در طراحی و تجهیز آرامستان جدید تمامی نیازها از جمله غسالخانه آقایان وبانوان، مسجد و فضای سبز مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: زمین این محل توسط شورای شهر و شهرداری در زمین‌های واقع در روستای "گول‌بهی" در نزدیکی سیلوی ۷۰ هزار تنی خریداری شده که نیاز ۳۰ ساله شهر بوکان را تامین می کند.

امام جمعه بوکان نیز در این جلسه با بیان اینکه آرامستان مربوط به تمام آحاد جامعه بوده و همه مردم در آن سهیم هستند، گفت: همه مسوولان برای احداث این آرامستان تلاش و جدیت به خرج دهند.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: به دلیل همجوار بودن آرامستان فعلی شهر بوکان با خیابان‌های اصلی شهر تبدیل به احسن کردن زمین باقی مانده ایرادی ندارد و با این امر مخالف نیستم.

وی ادامه داد: آرامستان جدیدی که احداث می شود باید تمامی امکانات رفاهی و عبادتی مانند مسجد داشته باشد تا کارهای مربوط به یک متوفی در آن صورت گیرد. 

بوکان، شهری در جنوب آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان جزو مناطق پرجمعیت استان است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بوکان آذربایجان غربی بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت