Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:07:40 GMT

تجهیزات و امکانات ورزش جانبازان ضعیف است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۶۳۸۷

تجهیزات و امکانات ورزش جانبازان ضعیف است

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: تجهیزات و امکانات رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان در استان اردبیل ضعیف است و با این شرایط نباید امیدوار به کسب مدال بود.

موسوی 25 تیرماه  در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر 420 ورزشکار فعال و 500 ورزشکار غیرسازمان یافته داریم که اعم از آقایان و بانوان در حد بضاعت و امکانات از فضاهای ورزشی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به رغم مشکلات مالی تیم‌های ورزشی ما به تمامی مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده و برای اولین بار لیگ والیبال نشسته را در اردبیل برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل تجهیزات و امکانات این هیئت را متعلق به 20 سال پیش دانست و گفت: این تجهیزات مستهلک و غیرقابل استفاده است و به هیچ عنوان مورد استفاده ورزشکاران ما قرار نمی‌گیرد که امیدواریم با رویکرد جوانگرایی در فدراسیون و هیئت استان این تجهیزات و امکانات نیز به روز شود.

موسوی ضرورت اختصاص اعتبار مناسب برای خرید تجهیزات و امکانات را یادآور شد و بیان کرد: فدراسیون همان اعتبارات 20 سال گذشته را آن هم با هزاران پیگیری و تخصیص اندک به ما ارائه می‌کند در حالی که با این منابع کم حتی قادر به خرید ابتدائی‌ترین تجهیزات نیز نیستیم.

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و امکانات زیرساختی ضعیف هستیم ولی با حمایت بنیاد شهید سالن‌ها و برخی امکانات در اختیار هیئت قرار گرفته تا از این بستر و فضای فراهم شده استفاده کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل ادامه داد: سالن ورزشی جانبازان و معلولان 20 سال است که در مرحله اسکلت باقی مانده که برای تکمیل آن انتظار داریم رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک‌کار ما باشد.

موسوی شرایط این هیئت را از حیث اعتباری و تجهیزات فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت: باید به استان‌های محروم نظیر اردبیل که در عرصه پارالمپیک و جهانی افتخارآفرین بودند توجهی ویژه و حمایت جدی انجان شود.

وی اظهار کرد: بهتر است در کنار اعزام ورزشکار مربیان او نیز به مسابقات اعزام شوند چرا که توهین است با یک مربی دیگر ورزشکار استان‌ها به مسابقاتی اعزام شود که هیچ شناختی از شرایط و موقعیت بازی‌ها ندارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل ضرورت فعال شدن انجمن‌های ورزشی جانبازان و معلولان را در برخی از ادارات یادآور شد و خاطرنشان کرد: جانبازان و معلولان ما حتی از امکانات اولیه نظیر میز پرس و تجهیزات وزنه‌برداری مناسب شرایط جانبازان و معلولان بی‌بهره هستند که در این زمینه شایسته است تدبیری درست اندیشیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولین رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان اردبیل تجهیزات و امکانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی