Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: خطر کارتون خوابی زنان تبریز را تهدید می کند که ضروریست پیش از تبدیل به معضل اجتماعی به آن توجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد حسین حسن زاده در جلسه مشترک شهرداری منطقه ۷ با نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، اداره کل سلامت و امور اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در محل شهرداری منطقه در بررسی وضعیت بازارچه بانوی مهر و موضوع اشتغال بانوان گفت: مشکلات فراوانی در حوزه اشتغال بانوان و جوانان طی سالهای اخیر و بیش از همه در تبریز وجود داشته که تاثیرات ناشی از آنها شرایط بانوان را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این میان تاکید کرد: شهرداری تبریز در راستای منافع شهروندان و توسعه شهر از توان سازمان های مردم نهاد برای کارآفرینی و درآمدزایی برای اقشار آسیب پذیر بهره خواهد برد.

حسن زاده با بیان اینکه شهرداری بسترهای لازم برای فعالیت های نهادهای مردمی برای توانمندسازی و کارآفرینی را فراهم خواهد آورد، اظهار داشت: ایجاد مرکز نمایشگاهی ثابت برای کارآفرینان هنری که مشکلات اجتماعی داشته و یا جزو اقشار آسیب پذیر هستند با همکاری صندوق امید در دست اقدام است که در این محل امکان فعالیت هزار نفر وجود دارد تا به صورت الکترونیکی و حضوری اقدام به عرضه محصولات خود کنند و در ایجاد چنین فرصت نمایشگاهی تبریز دومین شهر پس از تهران خواهد بود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین در این جلسه پیشنهاد مدیریت بازارچه بانوی مهر به صورت هیات امنایی را کرد تا از این طریق سازمان های مردم نهاد نیز بتوانند مشارکت داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز، ۱۸ و ۱۹ اردبیهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ بهروزیان از آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان همزمان باسراسر کشور ­از امروز تا ۱۹ اردیبهشت ماه خبر داد.

 وی هدف از برگزاری این پویش را آگاهی بخشی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم­ دانست.

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز، ۱۸ و ۱۹ اردبیهشت
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید