Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم‌آباد، سیامک بهاروند در مراسم قدردانی از فعالان دانشجویی کانون‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار کرد: از ابتدای اسفند ۹۸ و شروع همه‌گیری کرونا در کشور اعضای کانون‌های فرهنگی و دانشجویی این واحد دانشگاهی به‌ویژه کانون هلال‌احمر در حال خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان، مسافران و کادر درمانی شهرستان خرم‌آباد هستند که این اقدام آنها مصداق بارز ایثارگری و خدمت به همنوعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با تاکید بر رویکرد جدید این واحد دانشگاهی درباره توجه ویژه به کانون‌های دانشجویی و استعداد‌یابی برای تقویت این کانون‌ها گفت: فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان در ۱۰ کانون فعال از نقاط مثبت این واحد دانشگاهی است.

بهاروند گفت: نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همبستگی برگ زرینی در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد است.

وی با توجه به اینکه کرونا هنوز تمام نشده، از همه گروه‌های جهادی خواست تا ریشهکنی این ویروس از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

حمید‌رضا زهره‌ای معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد نیز با تشریح فعالیت‌های فرهنگی انجام شده توسط کانون‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی، اقدامات انجام شده را فراتر از وظیفه ذاتی آنها عنوان کرد و گفت: از داشتن چنین دانشجویان ایثارگری به خود می بالیم.

زهره‌ای گفت: ۱۵ نفر از دانشجویان کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی به مدت دو ماه در طرح غربالگری و تب‌سنجی شهروندان و مسافران ورودی به شهرستان خرم آباد حضور فعال داشته‌اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد تهیه اقلام غذایی و توزیع آن در قالب بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی و خیرین این واحد دانشگاهی را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر ذکر کرد.

انتهای پیام/

358 / 320 دانشگاه آزاد واحد خرم آباد کانون های دانشجویی سیامک بهاروند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد خرم آباد کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم