Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:04:52 GMT

عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی شرعا حرام است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۶۸۵

عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی شرعا حرام است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صنعاء پایتخت یمن امروز شاهد یک نشست سیاسی درخصوص قضیه فلسطین و موضوعاتی همچون طرح الحاق کرانه باختری و عادی سازی روابط بود.

این نشست با حضور احزاب و گروههای سیاسی یمن و فلسطین برگزار شد و حاضران بر حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام افراد حاضر در این نشست، عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی شرعا حرام است.

«یونس هزاع» نماینده حزب کنگره مردمی یمن در این نشست بر ثبات موضع در قبال مسأله فلسطین و ساقط کردن معامله قرن تأکید کرد.

«یحیی ابواصبع» نماینده حزب الاشتراکی یمن (حزب سوسیالیست) نیز گفت: متاسفانه امروز پول کشورهای عربی صرف توطئه علیه ملت فلسطین و قراردادهای شرم‌آور برای نابودی مسأله فلسطین می‌شود.

«حسن حمران» رئیس پرونده فلسطین در جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد: ما تا آزادسازی هر وجب از خاک فلسطین در کنار شما هستیم.

«احمد برکات» نماینده جهاد اسلامی در یمن نیز از همبستگی یمنی‌ها و ایستادن آنها در کنار ملت فلسطین آنهم در زمانی که کشورهای عربی مشغول عادی‌سازی روابط هستند، قدردانی کرد.

کد خبر 4975677

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن فلسطین صنعاء رژیم صهیونیستی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا عربستان سعودی سوریه لبنان فلسطین دونالد ترامپ افغانستان ایران روسیه ترکیه امارات متحده عربی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی

بالگرد نظامی اسرائیل در حال انتقال بقایای یک موشک ایرانی در «بزرگراه ۱۳۲» در شهر «آراد» در فلسطین اشغالی است. شهر آراد در جنوب فلسطین اشغالی و در مرز صحرای نقب قرار دارد.

دریافت 638 KB

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند