Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران -در چهارمین اهدا عضو استان در سال ۹۹ اعضای بدن دانش آموز مرگ مغزی کهگیلویه وبویراحمدی به ۳ بیمار نیازمند اهدا شد.     با رضایت خانواده و در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن علی معین، دانش آموز پایه یازدهم تجربی دبیرستان شهید باهنر مارگون شهرستان بویرحمد به بیماران نیازمند اهدا شد.    
سیدسینا سعیدی سوق رابط پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲ کلیه وکبد این بیمار از بدنش جدا و به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
      کار بزرگ دانش آموز یاسوجی برای نجات جان 3 زن و مرد  

سعیدی افزود: این اعضا با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز ویاسوج از بدن بیمار مرگ مغزی جدا و برای پیوند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.      
پدر این دانش آموز هم گفت: فرزندم گل باغ زندگی و شیره جانم بود، اما به سوی خالق خود بازگشت و با اهدای اعضای بدنش افرادی از مرگ نجات یافتند وخداوند متعال نیز خشنود و راضی است.      
عموی او نیز گفت: مرحوم علی معین بر اثر تصادف خودرو در محور یاسوج به مارگون دچار سانحه و مرگ مغزی شد.    
هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد و کریم اختر رئیس آموزش وپرورش مارگون در پیامی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده معین از اقدام خدا پسندانه در اهدا اعضا فرزندشان به بیماران نیازمند قدردانی کردند.    
این چهارمین اهدا عضو در سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد است        اهدای اعضای نوجوان یاسوجی به 3 بیمار به آنها زندگی دوباره داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حوادث اعضای بدن علی معین دانش اموز یاسوجی زندگی بخش شد صدای ایران دانش آموز اعضای بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می‌شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی‌تواند چند روزی در کلاس درس حاضر شود منزل دانش آموز را به کلاس تبدیل کرده است.
رمضان پروانه  افزود: خانم شعبانی با هدف عیادت و روحیه دهی به دانش آموز بیمار کلاس‌های درس را به منزل دانش آموز برده است. 
پروانه گفت: این اقدام خانم معلم همدلی، مهربانی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی  درقبال همنوعشان رابه تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی