Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آتش‌سوزی در جنگل‌های بلوط منطقه «چم‌چید» و روستای «برآفتاب» شهرستان دورود پس‌از ۲ شبانه‌روز مهار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، آتش سوزی در جنگل‌های بلوط منطقه «چم‌چید» و روستای «برآفتاب» شهرستان دورود با کمک مردم، هلال‌احمر، سپاه، پرسنل منابع‌طبیعی و محیط‌زیست پس‌از 2 شبانه‌روز مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش‌سوزی 2400 هکتار از اراضی منابع طبیعی استان بوشهرکهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی جنگل‌های دمچنار بعد از 4 شبانه روز مهار شدآتش‌سوزی نیزارهای جاده اهواز ـ اندیمشک مهار شد‌

عکس از قاسم حیدری

انتهای پیام/‌642/ش

R41450/P1377/S6,72/CT8 بیشتر بخوانید... دادستان یاسوج: قاطعانه با عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس برخورد می‌کنیم آتش‌سوزی به ۱۰۰ هکتار از مراتع جنگلی بافت خسارت زد؛ ۵۰۰ اصله درخت ارس طعمه حریق شد ۷۰ درصد آتش‌سوزی در جنگل‌های ارسباران مهار شده است/تندبادهای لحظه‌ای باعث تشدیدحریق می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی در فصل گرما ضروری است.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بحث حریق در فصل خشک از خرداد ماه شاهد آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی هستیم. سال گذشته، منابع طبیعی و عرصه‌ها را مدیریت و صیانت کردیم.

وی ادامه داد: کشور تصمیم گرفت یک فروند بالگرد برای جلوگیری از حریق در عرصه‌های طبیعی و منابع ملی به استان اختصاص دهد، اما تاکنون این امر محقق نشده است. ضرورت دارد ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این تصمیم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بالگرد در استان مستقر شود.

او گفت: لرستان نیاز مبرم به بالگرد دارد و با توجه به اینکه لرستان استانی کوهستانی است، این مهم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: جنگل‌های لرستان با مشکل جدی آفات و بیماری‌ها نیز مواجه‌اند و نیاز است از محل اعتبارات ملی این کار انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز