Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:21:03 GMT

نوزاد ۲۳روزه قربانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۴۴۵

نوزاد ۲۳روزه قربانی کرونا شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سعید کشمیری اظهار داشت: روند افزایشی بیماران مبتلایان به کرونا در استان بوشهر از نیمه دوم خرداد آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

وی بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، حضور در محافل عمومی بدون ماسک و عادی‌انگاری اوضاع کرونایی را از عوامل مهم افزایش بیماران این ویروس دانست و از مردم استان خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از افزایش بیماران دربخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در شبانه‌روز گذشته در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به مرخص شدن تعدادی از  بیماران بستری‌های بخش‌های کرونایی استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان‌ها گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته تعدادی از بیماران کرونایی استان بوشهر فوت کرده‌اند که این فوتی‌ها به استثنای نوزاد 23 روزه مابقی در رده سنی 38 سال به بالا هستند.

کشمیری با اشاره به اینکه تعدادی از بیماران بستری کرونایی استان بوشهر در بخش icu با کمک دستگاه، نفس می‌کشند خاطرنشان کرد: اکنون تعدادی از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر، با مرگ مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان‌های استان بوشهر به تخت‌‌های پیشرفته ICU گفت: با پیگیری‌ها و همکاری شورای راهبردی پتروشیمی 40  تخت ICU پیشرفته به تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر  افزوده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این تخت‌های پیشرفته مراقبت‌های ویژه ICU  بیمارستان‌های یاد شده با تمام تجهیزات با اعتبار 12 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.

پربیننده ترین روش جدید قاچاق تریاک +عکس جزئیات حمله تروریستی در کردستان عملیات جستجو برای یافتن دختر گمشده +عکس وقوع حریق در پاساژ علاءالدین تبرئه مادرزن از اتهام قتل عمد داماد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا استان بوشهر ویروس کرونا کرونا شیوع ویروس کرونا کووید۱۹ اخبار کرونا مرگ و میر کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بیمارستان های استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس