Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: انتخاب طرح‌های عمرانی در این استان باید با نگاه جهش تولید باشد زیرا در این زمینه بخش خصوصی نمی‌تواند زیر ساخت‌های لازم را ایجاد کند و این وظیفه دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
او  ادامه داد: برای اینکه اعتبارات سیستان و بلوچستان در سال آینده افزایش یابد بایستی تجمیع پروژه‌ها انجام شود تا تکمیل این طرح‌ها برای توسعه استان اثر بخش باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعتمادی در سطح ملی برای اجرای پروژه‌های این استان شکل گرفته که نباید این فضای اعتماد از بین برود.

او با انتقاد از نبود هماهنگی به منظور اجرای پروژه‌ها در سیستان و بلوچستان افزود: چنانچه هر دستگاهی تنها به منافع خود توجه کند این استان هیچ‌گاه در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت.

موهبتی تصریح کرد: باید در نظر داشت که هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در زمان مقرر کار خود را به درستی انجام نداده و این مساله هم‌اینک بار سنگینی برای سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است.

او  با بیان اهمیت مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و اجرا اظهارداشت: در صورت وجود چنین مشارکتی، بهره‌وری اجرای پروژه‌ها افزایش می‌یابد و این مهم نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نخستین هدف هر سندی، فرهنگ سازی و تغییر نگرش است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات مانع از به نتیجه رساندن مطلوب پروژه‌ها می‌شود گفت: روستاهای پراکنده یکی از مشکلات این استان است که با اعتبارات موجود نمی‌توان آنها را به نقطه مطلوب رساند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان اعتبارات عمرانی برنامه ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام