Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیدجواد حسینی‌کیا در نشست مدیرعامل شرکت ایران خودرو با قطعه‌سازان کرمانشاه که امروز (۲۶ تیر) برگزار شد، بر لزوم توسعه کارخانه ایران خودرو کرمانشاه تاکید کرد و گفت: برای این منظور نیازمند راه‌اندازی خط تولید خودرو‌های جدید در این کارخانه هستیم و درخواست داریم تولید خودرو‌هایی مانند دنا و دنا پلاس را به این مجموعه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قرار نیست خودرو‌هایی که در آستانه توقف تولید است، در این مجموعه ساخته شود.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار سه شیفته شدن فعالیت کارخانه ایران خودرو شد و عنوان کرد: جوانان بیکار خصوصا در شهرستان‌های شرقی استان حتما از شیفت سوم این کارخانه استقبال خواهند کرد.

حسینی‌کیا همچنین با اشاره به لزوم حمایت از صنایع قطعه‌سازی استان، یادآور شد: در این بخش نیز تضمین خرید پنج ساله قطعات از واحد‌های تولیدی کرمانشاه کافی نیست و ضمانت خرید باید به ۱۰ سال افزایش پیدا کند. همچنین درخواست داریم تولیدات قطعات جدید به قطعه ساز‌های کرمانشاه سپرده شود، نه قطعاتی که نهایتا هفت یا هشت سال دیگر به تولیدات آن‌ها نیاز خواهد بود.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل ایران خودرو درخواست کرد برای ترغیب قطعه‌سازان کرمانشاه تا سه سال محصولات آن‌ها به نرخ قطعات وارداتی خریداری شود.

او همچنین خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی شد که قصد دارند در زمینه تولید قطعات خودرو پای کار بیایند.

علی رضایی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین نیز خواستار اجرای طرح توسعه کارخانه ایران خودرو صحنه شد و گفت: چشم جوانان شرق استان به توسعه این کارخانه است.

او تاکید کرد: توسعه این مجموعه علاوه بر کمک به اشتغالزایی در استان، به جهش صنعت کرمانشاه نیز کمک خواهد کرد.

عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حمایت از قطعه‌سازان کرمانشاه، یادآور شد: هر کمکی که از نمایندگان مجلس بربیاید کوتاهی نخواهیم کرد.

هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه از قطعه سازی به عنوان یکی از زنجیره‌های ارزشی که در کرمانشاه جای کار زیاد دارد یاد کرد و افزود: باید از سرمایه‌گذارانی که در این عرصه پای کار می‌آیند، حمایت کنیم.

او همچنین با اشاره به ظرفیت حمل و نقل ریلی که در استان کرمانشاه فراهم است، ادامه داد: می‌توان از قطار برای جابجایی قطعات و تجهیزات اولیه و خودرو‌های تولیدی استفاده کرد که هزینه تمام شده حمل و نقل را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو صنعت و معدن اشتغال جوانان کارخانه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم) فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • پنل خورشیدی چسبان ، تولید انرژی رایگان برای همه (فیلم)