Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخابی هیأت وزنه‌برداری کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: پیشکسوتان سردمداران ورزش ما هستند و به همین دلیل از تمام هیات‌های ورزشی درخواست دارم که شأن و حرمت این بزرگان را حفظ کرده و از تجربه آنها استفاده شود.

وی افزود: خوشبختانه در وزنه‌برداری حرکت‌های بسیار مناسبی در استان کردستان شروع شده است اما به ۱۰۰ درصد شرایط مطلوب نرسیده‌ایم و هنوز جای کار زیادی برای رسیدن به ایده‌آل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: با کشف استعدادها و برگزاری کلاسهای آموزشی باید سطح وزنه‌برداری را بالاببریم تا بتوانیم ورزشکار موفقی را به میادین جهانی معرفی کنیم.

وی وی با اشاره به لزوم توجه به  همکاری و تعامل بیشتر در هیات وزنه‌برداری استان کردستان، بیان کرد: مجمع باید از رئیس هیأت کار بخواهند و رئیس هیأت را به چالش بکشد.

جولایی در پایان اظهار کرد: هیأت وزنه برداری باید به فکر جذب اسپانسر باشند تا بتوانیم تیم‌ های کردستان را در لیگ‌های مختلف کشور داشته باشیم.

در جریان برگزاری انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان کردستان شاه و جوانمردی با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

کد خبر 4975534

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری ورزش و جوانان کردستان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان شهرستان کرج وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد