Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@04:20:49 GMT

جنرال الکتریک آمریکا شریک صنعت برق عراق می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۷۴۳۰

جنرال الکتریک آمریکا شریک صنعت برق عراق می‌شود

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از پروژه برق‌رسانی به عراق حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از پروژه برق‌رسانی به عراق حمایت کرد.

در این بیانیه که در پایگاه وزارت خارجه آمریکا منتشر شده، آمده است: دولت عراق، شورای همکاری خلیج (فارس) و آمریکا بار دیگر حمایت تمام و کمال خود را از پروژه اتصال انرژی برق میان عراق و کشور‌های شورای همکاری اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا متعهد شده تا این پروژه را تسهیل کند و حمایت‌های لازم را در هر جایی که نیاز است، ارائه دهد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا همچنین آمده است: این پروژه بیش از آنچه مورد نیاز است، برق را برای مردم عراق فراهم کرده و توسعه اقتصادی عراق را خصوصاً در استان‌های جنوبی فراهم می‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: دولت عراق، شورای همکاری و آمریکا به دنبال افزایش همکاری‌های اقتصادی و انرژی به عنوان اساسی برای صلح، توسعه و شکوفایی در منطقه هستند. دولت عراق، شورای همکاری و آمریکا خواهان اجرای سریع و کامل تعهداتی هستند که جامعه جهانی در سال ۲۰۱۸ در کنفرانس بین‌المللی بازسازی عراق که در کویت برگزار شد، به انجام آن متعهد گردید.

گفتنی است شرکت آمریکایی جنرال الکتریک که در زمینه‌های گوناگونی از جمله تأسیسات توزیع برق فعالیت دارد روز پنجشنبه اعلام کرد راهکاری سریع را برای حل بحران برق در عراق ارائه داده و در همین خصوص، از گفتگو‌های خود با دولت عراق در این زمینه خبر داد.

«جوزف انیس» مدیر اجرایی شرکت جنرال الکتریک در بخش انرژی گازی در خاورمیانه و شمال آفریقا و جنوب آسیا گفت کمبود انرژی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در زندگی روزمره به‌حساب می‌آید که حدود ۴۰ میلیون نفر از ساکنان عراق، به‌خصوص در فصل تابستان با آن روبرو هستند.

وی همچنین اعلام کرد شرکت جنرال الکتریک درد و رنج‌های روزانه ناشی از این مسئله را درک می‌کند و راهکار‌هایی سریع را برای کمک به دولت عراق در نظر دارد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عراق وزارت خارجه آمریکا برق رسانی وزارت خارجه آمریکا جنرال الکتریک شورای همکاری دولت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا

رزمندگان مقاومت اسلامی عراق روز جمعه یک هدف حیاتی را در حیفا در داخل فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه هدف‌گیری توسط هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد، تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهیم داد.

چهارشنبه گذشته، مقاومت عراق تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد چندین پهپاد آن در حال پرواز به سمت شهرک «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی هستند.

براساس گزارش رای الیوم، رسانه‌های نظامی مقاومت این تصویر را با این عبارت ضمیمه کرده‌اند که «رعب و وحشت هنوز تمام نشده است و بیشتر است» که اشاره دارد به اینکه مقاومت با توجه به تداوم خصومت اشغالگران و در حمایت از غزه و مقاومت آن به عملیات خود علیه اهداف اشغالگران ادامه می‌دهد.

پیش از این، مقاومت در ۲۰ آوریل اعلام کرد که ۲ عملیات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام داده است.

مقاومت عراق توضیح داد که مجاهدان آن در یک عملیات هدف حیاتی اسرائیل را در ایلات و در عملیات دیگر پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی