Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسین عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام اینکه روند پرداخت تسهیلات  به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه آغاز شد گفت: ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۱۵ بانک و موسسه اعتباری استان در ۱۴ رسته اقتصادی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در مرحله اول ۲۸ هزار و ۳۴ بنگاه اقتصادی آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند، مشمول دریافت تسهیلات هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اظهارداشت: واحد‌های کسب و کار آسیب دیده در رسته‌های مختلف اقتصادی با پنج هزار و ۱۹۲ نفر اشتغال و ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری، ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه کارا وارد سیستم بانکی شده و در حال تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات هستند.

عزیزی افزود: تاکنون چهار هزارو ۷۱۹ واحد کسب و کار آسیب دیده از کرونا به منظور حمایت از ۶ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کرده اند.

او بیان کرد: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال از این تسهیلات توسط مؤسسات و بانک‌های عامل در استان پرداخت شده است، لذا از دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات و بانک‌های عامل می‌خواهیم با عزم جهادی نسبت به بررسی پرونده‌ها و پرداخت این تسهیلات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۳ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری نام نویسی کردند، گفت: در استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کارگر که شغل خود را در اثر شیوع کرونا از دست داده اند، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند که مقرری آنان توسط سازمان برنامه و بودجه به نسبت کارکرد پرداخت می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه پرداخت مقرری بیمه بیکاری اردیبهشت نیز در دست اقدام است، بیان کرد: از اول خرداد ماه سال جاری پرداخت مقرری بیمه بیکاری به روال عادی برگشته و مطابق قانون بیمه بیکاری و به نسبت کارکرد پرداخت سه درصد حق بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی، پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال جوانان بیکاری جوانان ویروس کرونا آسیب دیده از کرونا بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان