Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را خلق کرد» که به دانلد ترامپ اشاره دارد، روز سه‌شنبه به بازار آمد و ۹۵۰ هزار نسخه فروخت. این فروش شامل نسخه‌های کاغذی، نسخه‌های پیش‌فروش، نسخه‌های الکترونیکی و کتاب صوتی هم می‌شود.

بنگاه نشر سایمن اند شوستر به عنوان ناشر «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست» اعلام کرد پس از آنکه تلاش‌های رابرت ترامپ (برادر رئیس جمهوری آمریکا) برای جلوگیری از انتشار کتاب به جایی نرسید، یک قاضی آمریکایی به نفع خانم ترامپ و ناشر کتاب او رای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، «چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را خلق کرد» توانست عنوان پرفروش‌ترین کتاب آمازون را هم با قدرت تمام از آن خود کند. این یک رکورد تازه برای سایمن اند شوستر بود که دفتر مرکزی آن در نیویورک است.

تصاویر | عکس‌های زیرخاکی از ترامپ با اعضای خانواده پدری

دکتر مری ترامپ در کتاب افشاگرانه واقعیت‌های عجیب و تکان‌دهنده از روابط میان اعضای خانواده ترامپ برملا کرده است. از جمله اینکه پدرش فرد ترامپ جونیر با بی‌توجهی پدربزرگ یعنی فرد ترامپ در دام مواد مخدر و الکل اسیر شد و کسی از برادران و خواهران به دادش نرسید. دانلد ترامپ هم با اینکه کوچک‌تر از فرد جونیر بود اما تمام دارایی‌ها و تجارت خانوادگی را به نام خود زد و حتی فرزندان برادر فقیدش را از ثروت صدها میلیون دلاری محروم کرد.

خانم ترامپ نویسنده، رانشناس و تاجر ۵۵ ساله آمریکایی است و تا پیش از نوشتن کتاب «چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را خلق کرد» چندان نامی از او در رسانه‌ها به میان نیامده بود. مری ترامپ در چند روز اخیر و با حکم دادگاه چند گفتگوی جنجالی با رسانه‌ها داشته و مدعی شده است عمویش باید به دلیل نداشتن شایستگی و خطرناک بودن زودتر از مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا کناره‌گیری کند یا کنار گذاشته شود.

او روز پنجشنبه در گفتگو با واشنگتن پست آقای دانلد ترامپ آشکار یک «نژادپرست» معرفی کرد و افزود: «شنیدن عبارت‌های نژادپرستانه و یهودستیزانه در خانواده ما بسیار عادی بود. من خودم بارها این واژه‌های یهودستیزانه را از زبان عمویم شنیده بودم و گمان نمی‌کنم کسی با دانستن این نکته امروز غافلگیر شود. همه دیگر می‌دانند و می‌بینند که او چقدر نژادپرست است.»

برخی اعضای خانواده ترامپ در تلاش برای به دست آوردن دل رئیس جمهوری آمریکا کوشیدند علاوه بر جلوگیری از انتشار کتاب، مانع گفتگوهای مری ترامپ درباره کتاب هم بشوند اما دستور توقف موقت برادرزاده دانلد ترامپ از حرف زدن روز دوشنبه برداشته شد و شبکه‌ها و رسانه‌های مختلف مصاحبه‌هایشان را با نویسنده «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست» منتشر کردند.

کد خبر 531647 برچسب‌ها ادبیات آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات آمریکا دونالد ترامپ دانلد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند