Web Analytics Made Easy - Statcounter

بریتیش ایرویز، بزرگترین اپراتور هواپیماهای بوئینگ ۷۴۷، به دنبال کاهش شدید سفرهای هوایی به خاطر همه گیری ویروس کرونا، فعالیت کل ناوگان این جامبو جت ها را متوقف می کند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بریتیش ایرویز، بزرگترین اپراتور هواپیماهای بوئینگ 747، کل ناوگان این جامبو جت ها را بازنشسته می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به دنبال کاهش شدید سفرهای هوایی به خاطر همه گیری ویروس کرونا گرفته شده است.

ملکه آسمان های بوئینگ بیش از 50 سال معروف ترین هواپیما در کل دنیا بود ولی روزگار آن حتی قبل از آغاز همه گیری ویروس کرونا در ابتدای سال جاری میلادی، به پایان رسیده بود.

بریتیش ایرویز قصد داشت در سال 2024  فعالیت این هواپیما را متوقف کند ولی با سقوط تعداد مسافران در سال جاری و پیش بینی ادامه شرایط فعلی، به این نتیجه رسید که این هواپیما دیگر نمی‌تواند مانند قبل برای آن سوددهی داشته باشد.

بریتیش ایرویز طی بیانیه ای اعلام کرد:« ناوگان هواپیمایی 747 همیشه جایگاهی ویژه در قلب ما خواهد داشت ولی ما به سمت آینده ای پیش می رویم که در آن از هواپیماهای مدرن تر با  مصرف بهینه سوخت مانند A350 و 787 استفاده می کنیم».

 مدیرعامل بریتیش ایرویز گفت شرکتش در حال جنگ برای بقاست چون همه گیری ویروس کرونا سفرهای هوایی را تا پایان سال جاری میلادی محدود می کند.

بریتیش ایرویز 350 خلبان را اخراج می‌کندبوئینگ تعدیل نیروی عظیمی را در آمریکا این هفته اعلام می‌کند

 این شرکت اعلام کرد باید 12 هزار شغل معادل 28 درصد نیروی کار خود را کاهش دهد تا برای بازار کوچکتر سفرهای هوایی در سال های آینده آماده باشد.

ماه قبل گزارش شد بریتیش ایرویز با خلبان هایش به توافق رسیده 350 نفر را اخراج کند و 300 نفر دیگر را در حال آماده‌باش نگه دارد تا در صورت لزوم بر سر کار برگردند.

 شرکت هواپیمایی بویینگ که مقر آن در آمریکاست، سال گذشته هنگام تعیین آخرین قطعات مورد نیاز برای ساخت جامبو جت 747 اعلام کرد پایان این هواپیما نزدیک است.

 انتهای پیام/80

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... بوئینگ تا سالها به سهامداران خود سود نمی دهد بریتیش ایرویز ۸۰۰ خلبان را اخراج می‌کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همه گیری ویروس کرونا بریتیش ایرویز سفرهای هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»