Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:38:18 GMT

آغاز به کار حزب مردمی اصلاحات در فارس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۰۱۶۹

آغاز به کار حزب مردمی اصلاحات در فارس

ایسنا/فارس طی مراسمی، آغاز فعالیت حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در استان فارس، رسما اعلام شد.

طی مراسمی، فعالیت رسمی حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی، در استان فارس و با مرکزیت شهر شیراز آغاز و اعلام شد که فراخوانی اواخر مرداد امسال برای جذب اعضا در این حذب، منتشر خواهد شد.

عرشیا قوامی دبیر حزب مردمی اصلاحات فارس جمعه ۲۷ تیر در این مراسم با بیان اینکه نباید گذاشت اقدامات برخی افراد به اسم اصلاح‌طلب منجر به تخریب یک جریان سیاسی مردمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: خط قرمز ما حق مردم است.می‌خواهیم صدای فریاد ملت در گوش مسئولین و جامعه باشیم.

او با بیان اینکه همه موضوعات قابل اصلاح است، جوانگرایی را از مولفه‌ها و رویکرد اصلی این حزب جدید دانست و افزود: اصلاحات اقبال عمومی خود را از دست نداده زیرا محور پشتیبانی کننده این جریان مردم هستند، لذا تا مردم هستند اصلاحات نیز است.

قوامی خاطرنشان کرد: عملکرد برخی افراد و گروه‌ها باعث دلسردی مردم از جریان اصلاح طلب شده اما این به معنای عدم وجود اقبال مردمی یا از بین رفتن آن نیست.

او عنوان کرد: ایراد و اشکال و انتقاد از عملکرد و هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب وارد است اما جریان اصلاحات در درون خود به «خود انتقادی» می‌پردازد که سندیت آن را در روزنامه اصلاح طلب می‌بینید.

دبیر حزب اصلاحات ایران اسلامی فارس همچنین با اشاره به فعالیت این حزب در استان با تاکید بر این که با تکیه بر اعتبار مردمی اصلاحات فعالیت خود را آغاز و حرکت خواهیم کرد، گفت: جلو پدرخوانده و مادرخوانده‌ها و افرادی که می‌خواهند به اعتماد عمومی ضربه وارد کنند، می‌ایستیم.

قوامی با بیان اینکه کار در این عرصه بسیار سخت است اما مبنای کار ما صحت و سلامت اقدامات است، گفت: باید بپذیریم یک فعالیت جامع و گسترده غیر واقعی ومتعصبانه توسط عده‌ای برای تخریب اصلاحات انجام شده است،  لذا برای برون‌رفت از این فضای ایجاد شده جذب حداکثری نخبگان و ارائه نظریه نظریه‌های راهبردی در راستای استفاده از همه پتانسیل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

او مدعی شد که مافیای قدرت در جریانات حزبی به دنبال مهره‌چینی نور چشم‌های خود در مناصب و مسئولیت‌های مختلف هستند باید این فضا را شکست و به سمت استفاده از افراد متخصص و آگاه در جایگاه خود حرکت کرد.

قوامی خاطر نشان کرد: در نقد عملکردها نباید متعصبانه به موضوعات نگاه کرد و از نقطه قوت‌ها گذشت؛ جناح اصلاح طلب شانس و اقبال عمومی بسیار بالایی در پذیرش مردمی دارد لذا باید با اتخاذ تصمیمات صحیح و ترسیم اهداف عینی و ملموس فضای عمومی را در دست گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فارس اصلاح طلبان حزب مردمی اصلاحات حزب مردمی اصلاحات اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران

روزنامه کیهان تاکید کرده که نیازی به مذاکره ایران و آمریکا نیست.

بخش‌هایی از این مطلب را در ادامه می‌خوانید:

اکنون تحولات به گونه‌ای رقم خورده است که ایران و محور مقاومت، در مقابل آمریکا و متحدانش، دست برتر را دارند. در این شرایط آمریکا به شدت نیازمند روکردن یک برگ برنده برای خود است و «مذاکره با ایران» دقیقا همان چیزی است که برای واشنگتن حکم «امتیاز ویژه و طلایی» را دارد.

یک سؤال؛ آیا مذاکره با آمریکا، برای ایران نیز حکم «امتیاز» و «برگ برنده» را دارد؟ پاسخ قطعا منفی است. تجربه ثابت کرده است که آمریکا در مذاکره، به دنبال نتیجه‌ای است که از طریق «جنگ» یا «تحریم» به دنبال آن بوده و، چون نتوانسته از آن طرق، به نتیجه مطلوب خود دست یابد، راه سوم که همان مذاکره است را انتخاب کرده است.

نشان به آن نشان که در دولت قبل، به واسطه مذاکرات هسته‌ای و امضای برجام، همزمان هم در قلب رآکتور هسته‌ای بتن ریخته شد و هم تحریم‌ها دو برابر شد.

افراطیون مدعی اصلاحات در حالی پالس مذاکره مستقیم با آمریکا را ارسال می‌کنند که حتی متحدان آمریکا نیز به خسارت بار بودن نزدیکی با آمریکا اعتراف کرده‌اند. به عنوان نمونه چندی پیش «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود: «اروپا باید در برابر فشار برای تبدیل شدن به «دنباله‌رو‌های آمریکا» مقاومت کند... اروپا باید وابستگی خود به آمریکا را کاهش دهد... اروپا باید وابستگی خود به «فراسرزمینی بودن دلار آمریکا» را نیز کاهش دهد.»

حال سؤال اینجاست که چرا افراطیون مدعی اصلاحات، اصرار دارند که نقش «بلندگو‌های دشمن در ایران» را ایفا کنند و برای بهره‌مندی آمریکا از امتیازات بیشتر، از یکدیگر سبقت می‌گیرند؟!

ما در قریب به سه سال اخیر شاهد هستیم که «دیپلماسی پویا و فعال منطقه‌ای و جهانی» جای «دیپلماسی انفعالی» را گرفته و این تغییر ریل گذاری، دستاورد‌های بزرگی را در پی داشته است.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران