Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که به تازگی کتابی راجع به عمویش منتشر کرده است، در مصاحبه با نشریه واشنگتن پست گفت که شنیده است رئیس جمهور از الفاظ و شعار‌های نژادپرستانه و قوم ستیز استفاده می‌کند.

اخبار بین الملل-مری ترامپ در مصاحبه‌ای که دیروز پنجشنبه منتشر شد به واشنگتن پست گفت که معتقد است رئیس جمهور «کاملاً نژادپرست است و بار‌ها کلام نژادپرستانه را از زبان او شنیده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به واشنگتن پست گفت: استفاده از چنین کلامی برای او [ترامپ] آسان است. او فکر می‌کند کاربرد چنین کلامی باعث می‌شود افرادی که از او حمایت می‌کنند به او امتیاز دهند.

او با تاکید بر اینکه خانواده ترامپ با عقاید نژادپرستانه و ضد قومیتی نشانه گذاری شده است، گفت: همانطور که در کنار خانواده ترامپ بزرگ می‌شدم، شنیدن واژگان توهین آمیز و نژادپرستانه در خانواده و استفاده از عبارات ضدقومیتی میان آن‌ها امری عادی محسوب می‌شد.

مری ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه به اظهارات نژادپرستانه مادربزرگش [مادر ترامپ] اشاره کرد و موضوع نژادپرستی و مخالفت با قومیت‌ها را سابقه دار دانست.

او پیش از این در مصاحبه‌ای با شبکه‌ ای بی سی نیوز به عمویش توصیه کرد که استعفا کند و او را فاقد توانایی برای کنترل آمریکا از کاخ سفید دانست.

مری ترامپ به تازگی کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناکترین مرد جهان را به وجود آورد» (Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man) را به رشته نگارش درآورده است. اما به دلیل افشاگری‌های او، از انتشار این کتاب جلوگیری می‌شد. کتاب او روز سه شنبه منتشر شد.

پیش از این مری ترامپ، اعلام کرده بود که او منبع مقاله‌ای بوده که سال گذشته در مجله نیویورک تایمز منتشر شده و اسناد مالیاتی ترامپ را افشا کرده است.

مری که در رشته روان‌شناسی بالینی تحصیل کرده و تالیفاتی در این حوزه نیز دارد گفته در این کتاب با نام «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» قصد دارد به شرح سال‌ها تاریکی، نادرستی و شفاف نبودن عمویش بپردازد و توصیف کند چگونه او به چنین سیاستمداری این چنین خطرناک تبدیل شده است.

مری ترامپ ۵۵ ساله اولین عضو خانواده ترامپ است که اقدام به نوشتن کتابی درباره اسرار این خانواده کرده است. از ماه گذشته میلادی، خانواده ترامپ تلاش‌هایی برای جلوگیری از انتشار این کتاب آغاز کرده بودند که در نهایت شکست خوردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا واشنگتن ترامپ آمریکا نژادپرست ترامپ خانواده ترامپ مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی