Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به اتفاقات داوری بازی شب گذشته گفت: سوال ما از کمیته داوران این است که چرا یک داور ضعیف برای این بازی حساس انتخاب شد؟ - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اتفاقات داوری بازی شب گذشته تیم‌های ذوب‌آهن و ماشین‌سازی اظهار داشت: داوری این مسابقه خیلی به ضرر تیم ما بود و اصلا عادلانه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داور 2 گل سالم ما را مردود اعلام و حق ذوب‌آهن را ضایع کرد.

وی افزود: ذوب‌آهن بازی خیلی خوب و روانی را به نمایش گذاشت و می‌توانست برنده این بازی باشد اما متاسفانه تیم داوری نگذاشت به حق‌مان برسیم و مطمئنا از ضعف شدید داوری ضربه خوردیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تاکید بر شکایت از تیم داوری بازی شب گذشته خاطرنشان کرد: شکایت‌مان را تنظیم کرده و در حال جمع‌آوری مستندات بازی هستیم و فردا شکایت خود را به فدراسیون ارسال می‌کنیم. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال دستور تشکیل جلسه فوری داده و منتظر نتیجه این جلسه هستیم.

وی درباره شائبه‌های زیادی که درباره داوری بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی به وجود آمده است، گفت: مسائل به وجود آمده شامل 2 بحث می‌شود. اگر خدای ناکرده بحث مافیای فوتبال در میان باشد، واقعا جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی رخ دهد. البته باز هم تاکید می‌کنم اگر چنین بحثی وجود داشته باشد، واقعا تاسف‌برانگیز است. اگر این موضوع وجود ندارد، سوال ما از کمیته داوران این است که چرا یک داور ضعیف برای این بازی حساس انتخاب شد؟ بازی شب گذشته 6 امتیازی محسوب می‌شد و جایگاه 2 تیم در جدول در کنار هم بود. چرا باید یک داور ضعیف انتخاب شود تا 2 گل سالم ما را مردود اعلام کند و نتیجه را واگذار کنیم؟ هر 2 شکل این ماجرا اشکال دارد اما امیدواریم بحث‌های دیگری وجود نداشته باشد و از دیدگاه باشگاه اتفاقات بازی ناشی از ضعف داوری بوده است.

اصفهان| ذوب‌آهن و ماشین‌سازی؛ جشنواره اشتباهات از داور تا دارکو!واکنش باشگاه ذوب‌آهن به داوری دیدار با ماشین‌سازی / این داور باید نقره‌داغ شودبرگزاری جلسه فوری برای بررسی داوری دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی

جمشیدی افزود: داوری بازی به شدت ضعیف بود و این تنها ادعای من نیست و تمام کارشناسان و افرادی که بازی را دیده‌اند، بر این ضعف تاکید دارند.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی نیز از اشتباهات داوری به شدت متضرر شده است، خاطرنشان کرد: اگر به بازی‌های قبلی نگاه کنید، خواهید دید که برخی ضعف‌های داوری وجود داشته، با این حال آن اتفاقات را تعمدی قلمداد نکردیم و شاید سهواً اشتباهاتی رخ داده باشد. اما درباره بازی با ماشین‌سازی نمی‌توانیم خودمان را قانع کنیم که 2 گل سالم ما مردود شده باشد، به خصوص گل دوم ما که بازی را مساوی می‌کرد و توپ بدون هیچ اشکالی وارد دروازه شد و داور نزدیک به صحنه بود و برای ما جای سوال است که داور چطور نتوانست این صحنه را ببیند؟ اگر واقعا این دید را ندارد چطور می‌تواند بازی به این حساسی را داوری کند؟

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن افزود: قبلا نیز از ضعف‌های داوری گلایه داشتیم اما بنا را بر سلامت داوری گذاشته‌ایم و برخی اوقات هم شاید خطای انسانی رخ دهد اما وقتی در حساس‌ترین جایگاه جدول هستیم و بازی ما با ماشین‌سازی 6 امتیازی به شمار می‌آمد، تیم داوری به شدت ضعف داشت و نتوانست از بازی سربلند بیرون بیاید.

وی اضافه کرد: انتظار ما از کمیته داوران این بود که حداقل حساسیت جدول و بازی را در نظر گرفته و داور قوی‌تری انتخاب می‌کردند تا حداقل بتواند از پس این بازی بربیاید و حق به حقدار برسد. تنها به دنبال حق‌مان هستیم و انتظار بیشتر از حق‌مان نخواسته‌ایم.

انتهای پیام/170/ف

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... حواشی دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی| گل مردود ذوب‌آهن و اخراج کاپیتان سبزپوشان اصفهان| دومین شکست خانگی ذوب‌آهن در دیدار پرماجرا/ ذوب‌آهن یک - ماشین‌سازی ۲ حواشی دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی| دومین سفر افاضلی به اصفهان در یک هفته/ تلطیف هوا با باران تابستانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی باشگاه ذوب آهن ذوب آهن و ماشین سازی ماشین سازی بازی شب گذشته داوری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست

نبرد سیتی‌گراند تنها برای منچسترسیتی حائز اهمیت نخواهد بود. 

طرفداری | هفته سی و پنجم لیگ برتر با دیدار حساسی برای کورس قهرمانی و بقا پیگیری خواهد شد.

دو تیم ناتینگهام فارست و منچسترسیتی از ساعت 19:00 فردا نهم اردیبهشت در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت. هفته گذشته ناتینگهام فارست به دلیل جنجال داوری دیدار با اورتون وارد حاشیه بزرگی شد. آن‌ها پس از بازی با انتشار یک توییت اعلام کردند استوارت اتول، داور VAR، طرفدار لوتون تاون است و به نوعی با نادیده‌گرفتن پنالتی‌های فارست، به نفع تیم محبوبش قضاوت کرده است. در حالی که گری نویل سریعا خواستار استعفای مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست، شده بود، کمیته داوران لیگ برتر به این ماجرا ورود کرد. ورزشگاه سیتی‌گراند تصمیم گرفته است به دلیل مسائل داوری فصل جاری، علیه کمیته داوران لیگ برتر بنرهای اعتراضی ترتیب دهد. با تمامی این حواشی، قضاوت سایمون هوپر و پیتر بنکس دشوارتر از همیشه خواهد بود. گفته می‌شود اوانجلوس ماریناکیس مانع از حضور گری نویل در ورزشگاه به عنوان کارشناس اسکای خواهد شد. آن‌ها علیه نویل شکایت کرده‌اند.  

در حالی که ناتینگهام فارست برای بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد، منچسترسیتی نیز نمی‌خواهد فرصت قهرمانی را به آرسنال تقدیم کند، اگرچه آن‌ها پس از دربی شمال لندن بازی خودشان را برگزار خواهند کرد. هواسکورد نتیجه بازی را 3-1 به نفع سیتیزن‌ها پیش‌بینی کرده است. انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شوند:

ناتینگهام فارست (1-3-2-4): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا | یتیس، دنیلو | الانگا، گیبس وایت، دومینگز | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، دیاز، استونز، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، فودن، گریلیش | آلوارز 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی