Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در متنی که به عنوان خطبه مجازی نماز جمعه مشهد منتشر کرد افزود: عزیزان ما در دولت، مجلس و قوه قضاییه به فریاد افراد آسیب‌پذیر و قشر مستضعف و عزیزانی که الآن سه چهار ماه است در بلای کرونا بیکار شده اند، درآمد ندارند و زندگی‌شان تأمین نمی‌شود بیایند و این گرانی بی‌منطق را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:مسوولان طوری عمل کنند که مردم وفادار پا به کار و پایمرد ما در برابر این نظام که مرد و مردانه و مقاوم ایستاده اند کمتر آسیب ببینند و کمتر تحت‌فشار باشند.بیشتر بخوانید: دری نجف آبادی درباره حکم اعدام سه محکوم حوادث آبان ۹۸: این مجازات ها، جنبه بازدارندگی نیز دارد؛ طوری که دیگران هم بدانند که با اعمال شرارت و جنایت، چنین مجازات‌هایی در انتظار آنان استامام جمعه مشهد اظهار داشت: مشکل این است که الآن خیلی از مسائلی که به‌عنوان گرانی مردم ما را مستأصل کرده است ربطی به نرخ دلار و طلا ندارد و به صرف این‌که امروز قیمت دلار بالا رفته نباید نهاده دامی با این قیمت دلار گران شود، چون نهاده دامی را که قبلاً با این دلار وارد نکردیم، مقداری‌اش را دولت وارد کرده و مقداری‌اش در بازار آزاد آن‌هم با نرخ‌های گذشته بوده است.

علم الهدی در خصوص مسائل مربوط به آمریکا هم نوشت: یک سال است که رزمندگان ما پهپاد آمریکا را زدند و آمریکایی‌ها نیز جرأت انجام هیچ غلطی رادپیدا نکردند، بعد ازآن در جریان ترور قهرمان ملی ما، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان ما «عین الاسد» بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را با چند موشک شخم زدند، تجهیزات نظامی‌اش را از بین بردند، بیش از ۳۰، ۴۰ نفر از افراد در آنجا نابود شدند که حتی رقم کشته‌ها را تا ۲۰۰ تن نیز نقل کردند، این نیز کار دوم بود و باز آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و هیچ عکس‌العملی نتوانست انجام دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بعد از چند وقت، هواپیمای آمریکایی را ارتش ونزوئلا ساقط کرد و علی رغم غرش‌هایی که آمریکایی‌ها کردند، نتوانستند کوچک‌ترین عکس‌العملی در مقابل ارتش ونزوئلا از خودشان نشان بدهند؛ شاید ۱۰ روز پیش خودرو‌های حامل اسلحه و مهمات و خودرو‌های یدک‌کش آمریکایی را رزمندگان و نیرو‌های مقاومت در جنوب عراق خاک و خاکستر کردند و از بین بردند و باز آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

علم الهدی افزود: آخرین حادثه‌ای که رخ داد، ناو بزرگ آمریکایی که بسیار مجهز بود و هنوز در اقیانوس‌ها به راه نیفتاده و عملیاتی را انجام نداده بود، با حرکتی که در داخل ناو انجام گرفت که بسیاری از کارشناسان سیاسی، این حرکت را حرکتی جدی، عمدی و خرابکاری در ناو به‌وسیله آمریکایی‌هایی که از این حکومت استکباری به تنگ آمده بودند می‌دانستند، این ناو آتش گرفت، سوخت و حتی قدرت خاموش کردنش را نداشتند.

وی ادامه داد: یک عده از این روسپی‌های سیاسی آمریکایی که منافقین هستند به فکر افتاده‌اند در کشور تخریبی بکنند، یک سروصدا راه بیندازند به خیال خودشان این تحقیر آمریکا را جبران کنند، این وظیفه روسپی‌گری سیاسی خودشان نسبت به آمریکا نشان بدهند، این فراخوان‌هایی که کردند نیز مردم هوشیار و بیدار ما و جوانان اندیشمند ما به‌هیچ‌وجه فریفته نشدند، حرکتی صورت نگرفت و این حرکت روسپی‌گری سیاسی به نفع آمریکا از طرف منافقین به‌جایی نرسید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، علم الهدی ، حوادث آبان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علم الهدی حوادث آبان آمریکایی ها علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد