Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:25:52 GMT

برتری یک‌نیمه‌ای تراکتور مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۲۰۱۲

برتری یک‌نیمه‌ای تراکتور مقابل سپاهان

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان با برتری ۲ بر یک به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با برتری 2 بر یک تراکتور به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی آغاز شد که سرمربیان دو تیم روز گذشته با تمجید از حریف روی تمرکز تیمی تأکید داشتند اما احسان حاج صفی در دقیقه 13 با اشتباه بازیکنان حریف و از بیرون محوطه جریمه سپاهان با شوتی محکم دروازه تیم مهمان را باز کرد. پس از این گل حملات سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده بیشتر شد اما موقعیت‌های این تیم بی‌ثمر بود تا اینکه در دقیقه 22 سروش رفیعی با استفاده از اشتباه مدافعان تراکتور و در موقعیتی مشکوک به آفساید توانست دروازه رشید مظاهری را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه این دیدار بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت‌های گلزنی داشتند اما پس از گل تساوی سپاهان خطر جدی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در دقیقه 39 سپاهانی‌ها باز هم صاحب موقعیت شدند اما این صحنه منجر به گل نشد تا دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک پیگیری شود.

تلاش شاگردان ساکت الهامی و قلعه‌نویی در دقایق پایانی نیمه نخست نیز بی‌ثمر و نشان‌دهنده رضایت دو تیم به تساوی یک بر یک در نیمه نخست بود اما پیام نیازمند در ثانیه‌های پایانی ضربه سر اکبر ایمانی را راهی کرنر کرد تا رضا اسدی با استفاده از ارسال انجام شده در این صحنه، گل دوم تراکتور را به ثمر برساند. بر این اساس نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان با برتری 2 بر یک تراکتور به پایان رسید.

بازدید اسکوچیچ از کمپ تراکتور + تصاویرقلعه‌نویی: امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم 3 امتیاز دیدار با تراکتور را کسب کنیمالهامی: در بازی با سپاهان هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند پیروز شود

به گزارش تسنیم، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضورداشته و دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان را از نزدیک تماشا می‌کند.

باشگاه تراکتور همچون دیدارهای گذشته، علاوه بر اجرای طرح موزاییکی، ماکت هواداران خود را روی برخی از سکوهای ورزشگاه نصب کرده است.

با توجه به برگزاری دیدار دو تیم در غیاب تماشاگران، باشگاه تراکتور صدای هواداران خود را از طریق بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌کند.

انتهای پیام/116/ف

R7887/P/S6,47/CT7 بیشتر بخوانید... بازدید اسکوچیچ از کمپ تراکتور + تصاویر الهامی: در بازی با سپاهان هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند پیروز شود قلعه‌نویی: امیدواریم با یک بازی منطقی و خوب بتوانیم ۳ امتیاز دیدار با تراکتور را کسب کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم های تراکتور و سپاهان نیمه نخست دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی