Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تمامی رقابت‌های والیبال قاره آسیا که قرار بود در سال جاری میلادی برگزار شود با تصمیم کنفدراسیون آسیا لغو و به سال آینده موکول شد.

این تصمیم در پی ادامه همه‌گیری ویروس کرونا اتخاذ شده و این که محدودیت‌های پروازی در میزبانی مسابقات خلل ایجاد کرده است. کنفدراسیون والیبال آسیا این تصمیم را روز پنج‌شنبه ۱۶ ژوییه اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان والیبال قاره آسیا، پیش از این نیز از احتمال لغو رقابت‌ها در سال جاری میلادی خبر داده بودند.

با شیوع دوباره بیماری کرونا، کشورها محدودیت‌های پروازی خود را افزایش داده‌اند و منع رفت‌ و آمد رو به افزایش است. رقابت‌های AVC کاپ در بخش مردان و زنان، رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان باشگاه‌های آسیا، رقابت‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا که همگی قرار بود بین ماه‌های اوت و اکتبر برگزار شود، به سال آینده موکول شده‌اند.

شیوع ویروس کرونا از ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان چین آغاز شد و بسیاری از رقابت‌های ساحلی و داخل سالن آسیا را لغو کرده است. کنفدراسیون والیبال آسیا همه روزه پیگیر وضعیت شیوع بیماری کرونا بوده و در تماس با فدراسیون بین‌المللی والیبال، در تلاش بود تا تقویم رقابت‌های والیبال طبق جدول برگزار شود. اگرچه بیماری کرونا با سرعت در حال گسترش است و تا به حال ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سراسر جهان به آن مبتلا شده‌اند و ۵۸۸ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. از آنجا که سلامت ورزشکاران و همه آن‌هایی که درگیر والیبال هستند، برای فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا اهمیت دارد، کنفدراسیون آسیا تصمیم به لغو مسابقات گرفته است.

فدراسیون والیبال ایران هم خواهان میزبانی ۲ رویداد در سال جاری میلادی بوده که این رویدادها به سال ۲۰۲۱ موکول شده‌اند. فدراسیون ایران خواهان میزبانی سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال در شیراز و بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی پسران زیر ۲۰ سال در تهران بوده که این رقابت‌ها با پیشنهاد کنفدراسیون والیبال آسیا به ترتیب در تاریخ ۹ تا ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ (۲۰ تا ۲۷ دی سال ۱۳۹۹) و ۲۰ تا ۲۷ فوریه سال ۲۰۲۱ (۲ تا ۹ اسفند سال ۱۳۹۹) برگزار خواهد شد که البته این پیشنهاد هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنفدراسیون والیبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی