Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان تکواندو جهان گفت: تکواندوی بانوان ایران پتانسیل کسب دو سهمیه المپیک را دارد و در صورت برگزاری مسابقات برای کسب این دو سهمیه تلاش خواهیم کرد. - اخبار ورزشی -

مهلا مومن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی با تیم کن در مسابقات لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خدا را شکر امسال تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو تیم‌های خیلی خوبی بودند و سطح تیم‌ها خیلی بالاتر از سالیان گذشته بود اما کرونا باعث شد دور پایانی مسابقات لیگ برگزار نشود و مسابقات نیمه‌کاره به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت نیز با تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو نمایندگان تیم‌ها در خصوص تیم‌های برتر مسابقات تصمیم‌گیری شد و ما در کنار تیم فتح البرز به مقام قهرمانی مشترک دست پیدا کردیم.

وی در خصوص شانس خود برای حضور ر در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای گفت: تمام تلاشم را انجام خواهم داد که یکی از دو تکواندوکاری باشم که به مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند. در صورت این اتفاق مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد تا نماینده خوبی برای تکواندو ایران باشم.

نایب قهرمان تکواندو جهان در خصوص شرایط تمرینی خود در روزهای  کرونایی گفت: تمرین انفرادی بسیار سخت است اما باید با این شرایط کنار بیایم. تعطیلی تمرینات باعث شده بود مقداری افزایش وزن پیدا کنم که مجددا در تلاش برای کم کردن وزنم هستم. در حال حاضر اکثر کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و ما نیز در ایران با توجه به این شرایط زیر نظر مربیان خود تمرینات را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم.

مومن‌زاده در خصوص شرایط تکواندو بانوان برای کسب سهمیه المپیک گفت: شک نکنید تکواندوی بانوان ایران پتانسیل کسب دو سهمیه المپیک را دارد و در صورت برگزاری مسابقات ما برای کسب این دو سهمیه تلاش خواهیم کرد. من نیز نه تنها برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش خواهم کرد، بلکه می‌خواهم در این مسابقات خوشرنگ‌ترین مدال را نیز کسب کنم.

پولادگر: فکر نمی‌کنم المپیک توکیو برگزار شود/ نباید اجازه توقف لیگ تکواندو را بدهیم

وی در خصوص لغو احتمالی المپیک و تاثیر آن روی ورزشکاران گفت: قطعا کسانی که تا امروز سهمیه خود را قطعی کردند خیلی برای این اتفاق سختی کشیدند. برخی از ورزشکاران در یک پروسه سه، چهار ساله موفق به کسب سهمیه شدند و این اتفاق می‌تواند برای آنها سخت باشد، البته ما هنوز در مسابقات کسب سهمیه شرکت نکردیم و در صورت لغو المپیک توکیو باید از حالا برنامه‌ریزی خود را برای دوره آینده المپیک انجام بدهیم.

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو مهلا مومن زاده بیشتر بخوانید... خلیفه: سمینار بین‌المللی علمی تخصصی تکواندو به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار می‌شود رئیس فدراسیون تکواندو خبر داد؛ بررسی طراحی ماسک ویژه برای مبارزه در ایام کرونایی فولادی: تیم عزیز کرده فدراسیون تکواندو نیستیم و خیلی مواقع سپر بلا شدیم/ اولویت ما با سایر باشگاه‌ها متفاوت است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو مهلا مومن زاده تکواندو ایران تکواندو مسابقات کسب سهمیه کسب سهمیه المپیک مومن زاده دو سهمیه برای کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس